Móricz Krisztián

Jön a Red Orchesta MOD

Talán sokan emlékeznek még az anno Epic és nVidia által indított, Make Something Unreal nevű modkészítő versenyre. Akinek rémlik valami, annak nem lesz ismeretlen a Red Orchesta név sem.

Annak idején ez a kiegészítés nyerte el a legjobbnak járó egymillió dolláros fődíjat és az Unreal Engine 2.5 hivatalos licencét is. A csapat most elkészítette a játékot a Half Life 2 motorja alá, így aztán nem véletlenül ajánljuk figyelmébe minden II. világháborús játékrajongónak a Red Orchestát. Huszonnyolc különböző és valóságban is létező fegyver, tizennégy féle jármű és több mint tíz világháborús pálya szerepel a csomagban. A kiegészítés külön érdekessége, hogy a keleti fronton vehetjük fel a fegyvert ellenfeleinkkel szemben, amely téma feldolgozása elég kevés ilyen jellegű programban található meg.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

Nézzük részletesen, milyen tartalmi elemek vannak még:

  • 13 keleti fronti pálya,
  • 14 roppant részletes jármű, melyek külső és belső elrendezése is le lett modellezve,
  • 28 féle hiteles gyalogsági fegyver,
  • multiplayer támogatás akár 32 játékos részére egyidőben,
  • az egyetlen FPS, amelyben a II. világháború orosz frontján is harcolhatunk,
  • valóságnak megfelelő pályák, taktikus harcrendszer,
  • valósághű ballisztikai fizika,
  • élőbeszéd játék közben a Voice Over IP segítségével,
  • hiteles hangeffektek és térhangzás,
  • történelmileg pontos tüzérségi rendszer,
  • távolság alapú hangrendszer (?),
  • továbbfejlesztés játékos mozgatási rendszer (ugrás, dőlés),
  • nagyon valósághű játékos animáció.

    A játék a Valve Steam rendszerén keresztül érhető el a következő hetekben vagy hónapokban. A pontos megjelenési dátumról egyenlőre nem tudtak biztos információval szolgálni.

    A játék honlapja
  • Hozzászólások

    A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
    Bejelentkezéshez klikk ide
    (Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
    • AnuluWork #21

      Hmmmmmm. Egész az orosz fronton? Hmmmmmm.

      Nem inkább a keleti fronton, ami nem = az orosz fronttal?
    • Alkarcsont #20
      Egyébként érdekes ez a hír én itt olvastam először, hogy Half Life 2 motorja alá fog kijönni! Hmmm érdekes...

      Az 5. pont is érdekes, ami így szól:
      az egyetlen FPS, amelyben a II. világháború orosz frontján is harcolhatunk! Erről szó sincs, ugyanis az egész game az orosz fronton játszódik (csak ott)
    • Alkarcsont #19
      Red Orchestra SG fórum!
    • dati #18
      emberek ti még nem jáccottatok a day of defeat: sourec-el??? próbáljátok már ki(és nem tudmo mit értetek azon hogy végre lehessünk már némettel) cod-ban ott a multi lehet lenni némettel. day of defeat ott is, battlefield 1942 ott is.

      nem értelek titeket
    • Tomalak #17
      Meg még ha belevesszük a modokat amikben gyakorlatilag az összes ww2 es tankot beletolták a magyar zrínyi, turán stb tankokkal együtt véve :)
    • HUmanEmber41st #16
      Látom a hsz.-ekből, még egyikőtök dem tolta a Battlefield 1942-t..
      Vízi csata: amivs japan flotta. Rombolók, csatahajók: Prince of Wales, Hatszuzuki.Tengeralattjárók, repülőgép anyahajók, ahonnétmég mozgás közben is fel lehet szállni a különféle repülőgépekkel(vadász és bombázó, sőt van amelyik torpedót visz )
      Tankok: Tigris, Panzer4, M10,Sherman,Chi-ha,T-39, lövegek...
      A felsorolás a teljesség igénye nélkül készült...
      Mert még nem beszéltem az olaszországi hadjáratról (Road to Rome) és a Secrtet Weapon kegészítőkről, ahol még még egy csomó fajta jármű van..
    • Tiby #15
      Én örülnék a játéknak
    • Sanyix #14
      Inkább max 4km ről :) de annyiról is királytigrissel :)
    • Mice #13
      "továbbfejlesztés játékos mozgatási rendszer (ugrás, dőlés)," azért nem csak fordítgatni kéne mint a..... kicsit magyarosítani is lehetne a szöveget...
    • galocza #12
      mit jelent a történelmileg pontos tüzérségi rendszer? 6kmről kilövöm a t34est? howitzerrel ellövök 15kmre? nem világos...