Ötvös Tibor
A PC-s Diablo 3 nem kap kontroller-támogatást
A Diablo 3 PC-s változata nem kapja meg a kontrolleres támogatást.
A Diablo harmadik része konzolokon is megjelent, mely bizonyos pontokon eltér az eredeti PC-s verziótól. Számítógépen például nincs gurulás és másképp fest a LOOT rendszer is, mint például PS3-on. Ráadásul a harcokban is történtek változtatások éppen a kontroller megjelenése miatt. Aki azonban arra gondolt, hogy majd PC-n is egy gamepaddal vezérli karakterét, azt le kell lomboznunk. Matthew Berger vezető dizájner szerint ugyanis ez nem fog megtörténni.
"A PC-n a ritmus ilyen: tactactactactactac – klikkelgetünk az egerünkkel, megmutatod a karakterednek merre menjen, a ritmus teljesen más. Sokkal folyamatosabb mivel konzolokon a karok jóval lassabb mozgásra adnak lehetőséget. Valójában itt soha nem állunk mozdulatlanul, PC-n többet állunk egy helyben. PC-n nem is nézzük a karakterüket, inkább a kurzorra koncentrálunk, konzolokon viszont épp fordítva van."
"Szóval ha engedélyezném a kontroller használatát, akkor meg kellene változtatni az interfészt is és ha megadnám a gurulást és nem csökkenteném az ellenfelek létszámát egy-egy támadásnál, akkor egyszerűen nem bírna el senki velük."
A Diablo harmadik része konzolokon is megjelent, mely bizonyos pontokon eltér az eredeti PC-s verziótól. Számítógépen például nincs gurulás és másképp fest a LOOT rendszer is, mint például PS3-on. Ráadásul a harcokban is történtek változtatások éppen a kontroller megjelenése miatt. Aki azonban arra gondolt, hogy majd PC-n is egy gamepaddal vezérli karakterét, azt le kell lomboznunk. Matthew Berger vezető dizájner szerint ugyanis ez nem fog megtörténni.
"A PC-n a ritmus ilyen: tactactactactactac – klikkelgetünk az egerünkkel, megmutatod a karakterednek merre menjen, a ritmus teljesen más. Sokkal folyamatosabb mivel konzolokon a karok jóval lassabb mozgásra adnak lehetőséget. Valójában itt soha nem állunk mozdulatlanul, PC-n többet állunk egy helyben. PC-n nem is nézzük a karakterüket, inkább a kurzorra koncentrálunk, konzolokon viszont épp fordítva van."
"Szóval ha engedélyezném a kontroller használatát, akkor meg kellene változtatni az interfészt is és ha megadnám a gurulást és nem csökkenteném az ellenfelek létszámát egy-egy támadásnál, akkor egyszerűen nem bírna el senki velük."