Berta Sándor
Leértékelték a RIM táblagépét
A Research In Motion (RIM) szeretné felpörgetni a Blackberry PlayBook táblagépek eladását. A tengerentúlon akciót hirdettek, a készülékek most a listaárhoz képest jelentős kedvezménnyel kaphatók.
Úgy tűnik, hogy a RIM megirigyelte a Hewlett-Packard sikereit és stratégiáját. Mint ismeretes, a HP augusztus végén előbb az Egyesült Államokban és Kanadában, majd Németországban is kiárusította a TouchPad táblagépeket. Az érdeklődés óriási volt, Németországban a Hewlett-Packard online boltjának rendszere nem bírta a rohamot és elérhetetlenné vált. Ezt követően egy online bolt kínált eladásra 1300 TouchPad tábla PC-t, amikre százszoros túljelentkezés volt.
Alighanem hasonló sikerre számít a Research In Motion is, amely a Twitteren jelentette be, hogy a 7 collos táblagépét a listaárhoz képest jelentős kedvezménnyel teszi elérhetővé az Egyesült Államokban és Kanadában. Az USA-ban a Blackberry PlayBook 16 gigabájtos változata eddig 499 dollárba került. Az új akciós ár ennél a modellnél 349 dollár, míg a 32 gigabájtos változat 599 dollár helyett 399 dollárba, a 64 gigabájtos pedig 699 dollár helyett 499 dollárba kerül. Az akcióban számos egyesült államokbeli és kanadai kereskedő vesz részt.
A RIM-nek nem ez az első ilyen kampánya, a cég már október vége óta azzal csalogatja a vásárlókat, hogy aki két PlayBook táblagépet vesz az a harmadikat ingyen kapja meg. Ez az akció az idei év végéig tart és elsősorban az üzletembereket célozták meg vele. Minden jel arra mutat, hogy a Blackberry PlayBookból közel sem sikerült annyit eladni, mint amennyit a Research In Motion vezetői reméltek, s most így próbálják meg növelni az eladásokat.
A RIM tábla PC-jét tavaly szeptemberben mutatták be, amelynek bevezető ára kevesebb, mint 500 dollár volt. Kanadában és az Egyesült Államokban a brit érdekeltségű 7digital online zenei áruházzal jelent meg az eszköz, s ebből azt a következtetést vonták le a szakemberek, hogy a PlayBook nemcsak az iPad, hanem az iTunes áruház versenytársa is lesz.
Úgy tűnik, hogy a RIM megirigyelte a Hewlett-Packard sikereit és stratégiáját. Mint ismeretes, a HP augusztus végén előbb az Egyesült Államokban és Kanadában, majd Németországban is kiárusította a TouchPad táblagépeket. Az érdeklődés óriási volt, Németországban a Hewlett-Packard online boltjának rendszere nem bírta a rohamot és elérhetetlenné vált. Ezt követően egy online bolt kínált eladásra 1300 TouchPad tábla PC-t, amikre százszoros túljelentkezés volt.
Alighanem hasonló sikerre számít a Research In Motion is, amely a Twitteren jelentette be, hogy a 7 collos táblagépét a listaárhoz képest jelentős kedvezménnyel teszi elérhetővé az Egyesült Államokban és Kanadában. Az USA-ban a Blackberry PlayBook 16 gigabájtos változata eddig 499 dollárba került. Az új akciós ár ennél a modellnél 349 dollár, míg a 32 gigabájtos változat 599 dollár helyett 399 dollárba, a 64 gigabájtos pedig 699 dollár helyett 499 dollárba kerül. Az akcióban számos egyesült államokbeli és kanadai kereskedő vesz részt.
A RIM-nek nem ez az első ilyen kampánya, a cég már október vége óta azzal csalogatja a vásárlókat, hogy aki két PlayBook táblagépet vesz az a harmadikat ingyen kapja meg. Ez az akció az idei év végéig tart és elsősorban az üzletembereket célozták meg vele. Minden jel arra mutat, hogy a Blackberry PlayBookból közel sem sikerült annyit eladni, mint amennyit a Research In Motion vezetői reméltek, s most így próbálják meg növelni az eladásokat.
A RIM tábla PC-jét tavaly szeptemberben mutatták be, amelynek bevezető ára kevesebb, mint 500 dollár volt. Kanadában és az Egyesült Államokban a brit érdekeltségű 7digital online zenei áruházzal jelent meg az eszköz, s ebből azt a következtetést vonták le a szakemberek, hogy a PlayBook nemcsak az iPad, hanem az iTunes áruház versenytársa is lesz.