Szekeres Viktor

Az utolsó utáni pillanatban még eltapsoltak pár milliót a Deadpool-filmre

Pár nappal a premier előtt még 5 millió dollárt költöttek el a Deadpool-film reklámozására.

Amerikában magyar idő szerint hétfőn, fél órával éjfél után vette kezdetét az NFL, az amerikai futball bajnokság nagydöntője, a Super Bowl. Ahogy az lenni szokott, a Super Bowl alatt félpercenként hatalmas összegekért, idén körülbelül 5 millió dollárért vásárolhattak reklámot a hirdetők, így legtöbben igazán igyekeztek kitenni magukért. Legkönnyebb dolga persze a filmek és tévésorozatok gyártóinak volt, hiszen általában nem külön forgattak le egy-egy költséges szpotot, hanem a meglévő anyagokból vágtak össze.


Az ember azt gondolta volna, hogy a 20th Century Fox már annyi pénzt eltapsolt a Deadpool-mozifilm marketing kampányára, hogy nem fog új reklámanyagokat látni hozzá. Azonban, mint a fent látható Super Bowlos promó is bizonyítja, a stúdiónál úgy vélték, hogy még mindig akadnak olyanok, akik nem tudják, hogy a héten bemutatásra kerül a film, esetleg akadnak bizonytalankodók. Ez a spot is nekik szól, nem azoknak, akik biztosan tudják, hogy hétvégén mit néznek meg a multiplexekben.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • KoLaMan #1
    Bravó, már cenzúra is van...