Gyurkity Péter
A TikTokot utánozná az Amazon
Rövid videókkal egészítik ki a termékekről alkotott véleményeket, követve a TikTok példáját.
Az Amazon az utóbbi hetekben nem túl gyakran szerepelt híreinkben, idén azonban többek között arról számoltunk be, hogy műholdas internetet is kínálna a cég. A jelek szerint most újabb funkcióval bővítenék a meglévő portált, amelynek révén rövid videókon keresztül vehetnénk szemügyre az egyes termékeket.
A napokban a Wall Street Journal számolt be a friss fejleményekről, amelyekről egy külsős forrás révén szereztek tudomást. Ezek szerint az izraeli illetőségű Watchful Technologies Ltd. már jelenleg is dolgozik az új megoldáson, amelyet egyelőre az Amazon munkatársai tesztelnek, házon belül. Ennek révén a jól ismert portál látogatói rövid videókat tekinthetnének meg az egyes termékekről, részletesebben szemügyre véve azokat, ám mindezt rövid, könnyen emészthető formában tehetnék meg. Ez különösen annak fényében tűnik logikus lépésnek, hogy manapság a nagy többség figyelmét már nem kötik le a hosszabb videók (nem beszélve a több bekezdésből álló véleményekről).
A tesztelés alatt álló funkció állítólag az Inspire névre hallgat, ez kifejezetten a TikTok által megteremtett példát követi, amivel korábban a Facebook, az Instagram, valamint a YouTube is megpróbálkozott, mérsékelt sikerrel. A lényeg az emészthetőség és az egyszerű jelleg, viszont ezen felvételek nem váltják majd le a meglévő szöveges véleményeket, amelyek gyakorlatilag minden online boltban megtalálhatók. Azt még egyelőre nem árulták el, hogy az új funkció nagyjából mikorra állna össze, erre tehát még várnunk kell.
Az Amazon a maga részéről eddig még kommentálni sem volt hajlandó a hírt, mindössze annyit közöltek, hogy folyamatosan dolgoznak újabb és újabb funkciókon, hogy javítsák a felhasználói (vásárlói) élményt.
Az Amazon az utóbbi hetekben nem túl gyakran szerepelt híreinkben, idén azonban többek között arról számoltunk be, hogy műholdas internetet is kínálna a cég. A jelek szerint most újabb funkcióval bővítenék a meglévő portált, amelynek révén rövid videókon keresztül vehetnénk szemügyre az egyes termékeket.
A napokban a Wall Street Journal számolt be a friss fejleményekről, amelyekről egy külsős forrás révén szereztek tudomást. Ezek szerint az izraeli illetőségű Watchful Technologies Ltd. már jelenleg is dolgozik az új megoldáson, amelyet egyelőre az Amazon munkatársai tesztelnek, házon belül. Ennek révén a jól ismert portál látogatói rövid videókat tekinthetnének meg az egyes termékekről, részletesebben szemügyre véve azokat, ám mindezt rövid, könnyen emészthető formában tehetnék meg. Ez különösen annak fényében tűnik logikus lépésnek, hogy manapság a nagy többség figyelmét már nem kötik le a hosszabb videók (nem beszélve a több bekezdésből álló véleményekről).
A tesztelés alatt álló funkció állítólag az Inspire névre hallgat, ez kifejezetten a TikTok által megteremtett példát követi, amivel korábban a Facebook, az Instagram, valamint a YouTube is megpróbálkozott, mérsékelt sikerrel. A lényeg az emészthetőség és az egyszerű jelleg, viszont ezen felvételek nem váltják majd le a meglévő szöveges véleményeket, amelyek gyakorlatilag minden online boltban megtalálhatók. Azt még egyelőre nem árulták el, hogy az új funkció nagyjából mikorra állna össze, erre tehát még várnunk kell.
Az Amazon a maga részéről eddig még kommentálni sem volt hajlandó a hírt, mindössze annyit közöltek, hogy folyamatosan dolgoznak újabb és újabb funkciókon, hogy javítsák a felhasználói (vásárlói) élményt.