SG.hu
Yettel. névre vált át a Telenor
A cseh PPF-csoport három éve vette meg a norvég Telenortól a magyar részleget, és lejárt a névhasználati jog. A régi nevet még egy hónapig használják.
A Telenor Magyarország Zrt 2022. március 1-től Yettel Magyarország Zrt., röviden Yettel néven folytatja működését. A névváltás a PPF Telecom Csoport három Telenor néven működő telekommunikációs vállalatát érinti, Magyarországon, Szerbiában és Bulgáriában. A Yettel márka bevezetése a mai nappal, 2022. január 27-én kezdődik. A Telenor Magyarország Zrt. neve hivatalosan március 1-gyel változik Yettel Magyarország Zrt.-re, így a Yettel márka hivatalos és teljes bemutatkozására is március 1-jén kerül sor. A cég ügyfeleinek a márkaváltással kapcsolatban nincsen teendőjük, az ügyfélszerződéseket és a szolgáltatások elérhetőségét a névváltás semmilyen módon nem érinti.
"Szeretnénk ügyfeleinknek a legjobb szolgáltatási élményt nyújtani. Célunk továbbá a legkorszerűbb távközlési hálózatok üzemeltetése, valamint a legmagasabb szintű vállalati hatékonyság és eredményesség elérése. Az erős márka kulcsfontosságú az elképzeléseink megvalósításához” – mondta Marek Slacik, a TMT CEE, PPF Telecom Group ügyvezető igazgatója. „A PPF Csoport régiónk hosszú távú befektetője. A helyi vállalatok stratégiai fókusza változatlan marad: a helyi piacok növekedése és fejlesztése, hozzájárulás a helyi társadalom és gazdaság fejlődéséhez azáltal, hogy magas színvonalú szolgáltatásokat nyújtunk folyamatosan fejlődő, világszínvonalú hálózatunkon.” – mondta Peter Gazik, a Telenor Magyarország vezérigazgatója.
Peter Gazik elmondta, hogy bővítést terveznek az országokban és jelezte, sikeres éven vannak túl, minden fontos piacon növekedést értek el. Idén is növekedést terveznek, a pontos számokat azonban később fogják közzétenni. Márciusig nem változik semmi, majd új szolgáltatások bevezetését tervezik. Céljuk, hogy a megszokott szolgáltatásminőséget egy új márka lehetőségeivel ötvözve még inkább ügyfélközpontú szolgáltatásokat nyújthassanak.
Dolezsai Gergely márka- és marketingkommunikációs igazgató azt mondta, hogy az új márka piaci bevezetését február elsején indítják, több kommunikációs csatornán, mindhárom országban. Az egyik szlogen "Szia, beszélünk még." lesz, egy másik "Szia! Helló újra" - mindez kifejezi az újra találkozás üzeneteit. A márka megkülönböztető színe tengerészkék és 'Yettel'lime lesz - ismertette. Küldetése szerint a Yettel egy modern márka, amely átfogja a legújabb trendeket és megérti a technológia egyre növekvő szerepét az emberek életében. Az új márkát számos piackutatásra és ügyfél-visszajelzésre alapozva úgy tervezték, hogy innovatív termékekkel és szolgáltatásokkal járuljon hozzá az emberek életminőségének növekedéséhez.
A PPF Telecom Group öt közép- és délkelet-európai piacon (Bulgária, Csehország, Magyarország, Szerbia és Szlovákia) tevékenykedik, ahol mobil, vezetékes, adatátviteli és internetes televíziós szolgáltatásokat nyújt. 18,3 millió ügyfelet szolgál ki mobilszolgáltatással, a régióban 12 000 alkalmazottat foglalkoztat és 2020-ban 1,4 milliárd eurós adózás előtti eredményt realizált.
A Telenor Magyarország Zrt 2022. március 1-től Yettel Magyarország Zrt., röviden Yettel néven folytatja működését. A névváltás a PPF Telecom Csoport három Telenor néven működő telekommunikációs vállalatát érinti, Magyarországon, Szerbiában és Bulgáriában. A Yettel márka bevezetése a mai nappal, 2022. január 27-én kezdődik. A Telenor Magyarország Zrt. neve hivatalosan március 1-gyel változik Yettel Magyarország Zrt.-re, így a Yettel márka hivatalos és teljes bemutatkozására is március 1-jén kerül sor. A cég ügyfeleinek a márkaváltással kapcsolatban nincsen teendőjük, az ügyfélszerződéseket és a szolgáltatások elérhetőségét a névváltás semmilyen módon nem érinti.
"Szeretnénk ügyfeleinknek a legjobb szolgáltatási élményt nyújtani. Célunk továbbá a legkorszerűbb távközlési hálózatok üzemeltetése, valamint a legmagasabb szintű vállalati hatékonyság és eredményesség elérése. Az erős márka kulcsfontosságú az elképzeléseink megvalósításához” – mondta Marek Slacik, a TMT CEE, PPF Telecom Group ügyvezető igazgatója. „A PPF Csoport régiónk hosszú távú befektetője. A helyi vállalatok stratégiai fókusza változatlan marad: a helyi piacok növekedése és fejlesztése, hozzájárulás a helyi társadalom és gazdaság fejlődéséhez azáltal, hogy magas színvonalú szolgáltatásokat nyújtunk folyamatosan fejlődő, világszínvonalú hálózatunkon.” – mondta Peter Gazik, a Telenor Magyarország vezérigazgatója.
Peter Gazik elmondta, hogy bővítést terveznek az országokban és jelezte, sikeres éven vannak túl, minden fontos piacon növekedést értek el. Idén is növekedést terveznek, a pontos számokat azonban később fogják közzétenni. Márciusig nem változik semmi, majd új szolgáltatások bevezetését tervezik. Céljuk, hogy a megszokott szolgáltatásminőséget egy új márka lehetőségeivel ötvözve még inkább ügyfélközpontú szolgáltatásokat nyújthassanak.
Dolezsai Gergely márka- és marketingkommunikációs igazgató azt mondta, hogy az új márka piaci bevezetését február elsején indítják, több kommunikációs csatornán, mindhárom országban. Az egyik szlogen "Szia, beszélünk még." lesz, egy másik "Szia! Helló újra" - mindez kifejezi az újra találkozás üzeneteit. A márka megkülönböztető színe tengerészkék és 'Yettel'lime lesz - ismertette. Küldetése szerint a Yettel egy modern márka, amely átfogja a legújabb trendeket és megérti a technológia egyre növekvő szerepét az emberek életében. Az új márkát számos piackutatásra és ügyfél-visszajelzésre alapozva úgy tervezték, hogy innovatív termékekkel és szolgáltatásokkal járuljon hozzá az emberek életminőségének növekedéséhez.
A PPF Telecom Group öt közép- és délkelet-európai piacon (Bulgária, Csehország, Magyarország, Szerbia és Szlovákia) tevékenykedik, ahol mobil, vezetékes, adatátviteli és internetes televíziós szolgáltatásokat nyújt. 18,3 millió ügyfelet szolgál ki mobilszolgáltatással, a régióban 12 000 alkalmazottat foglalkoztat és 2020-ban 1,4 milliárd eurós adózás előtti eredményt realizált.