Ötvös Tibor

Komoly hiányosságokkal bír a PC-s Dead or Alive 5: Last Round

A Team Ninja nem árult el minden részletet a PC-s Dead or Alive 5: Last Round kapcsán.

Nagyjából egy hónapos csúszással érkezett meg a mai napon Steam-re a Dead or Alive 5: Last Round. A Team Ninja a port bejelentésekor ígért fűt-fát (4K támogatást is például), majd "megfenyegette" a moddereket, hogy ne készítsenek a programhoz egyetlen tartalmat sem. Azt viszont elfelejtették mondani, hogy a számítógépes változat bizony igen hiányos lesz.

Először is a PC-s port nem kapott online multis támogatást. Ez elméletileg majd nagyjából három hónap múlva egy patch formájában érkezik meg (modderek addig beelőzik). A grafikát tekintve az effektek a PS3-as, míg az árnyékolások a PS4-es változatban látottakat nyújtják - a csapat ugyanis nem a Soft Engine-t alkalmazta, hanem az előző generációs motort (viszlát 4K). Hab a tortán, hogy titokzatos oknál fogva a Danger Zone és Crimson pályák kimaradtak a portból. Az pedig ezek után már tényleg mellékes, hogy nincsenek Steam-trófeák, a játék nem támogatja a Steam Felhőt és nem lehet változtatni a billentyűzet-kiosztáson sem.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Zombee #7
    Legalább lehet bátran csinálni a modokat, lesz a sok szar helyett egy értékelhető Dead or Alive játék PC-re. :)
  • RAZOR27 #6
    Ja erre ment a nagy fenyegetőzés, hogy ha csúnya modokat csinálnak nem lesz több pc-s játék? Ilyen port nem is kell, dugják fel oda ahova való.
  • Sir Quno Jedi #5
    Így van.
  • Zombee #4
    De nem is jársz akkor vele!
  • Sir Quno Jedi #3
    Mind1 mié van, nem leng, nem fizetünk, tiszta sor. Autót sem veszek, ha kispórolták belőle a motort.
  • Zombee #2
    Ott van a cikkben: nem a Soft Engine-t használja, az felelne a csöcsökért is.
  • Sir Quno Jedi #1
    Nem ez a lényeg. Ezeket mind ki lehetne bírni. DE! Nincse csöcsfizika, nem lengedezik aminek kell! megölték kenit....