SG.hu

Az LG adja el minden harmadik 21:9-es monitort

Az International Data Corporation (IDC) kutatása alapján az LG Electronics IPS 21:9 UltraWide monitor termékcsaládja jelenleg az iparágvezető.

Az LG sajtóközleménye szerint a a 21:9-es képarányú monitorok globális piacán 63%-os részesedést ért el 2014 első negyedévében. Ezzel 2012 utolsó negyedévéhez képest megkétszereződött a vállalat piaci részesedése. Magyarországon az LG piaci részesedése az első negyedéves adatok alapján 78%-os az ilyen monitorok tekintetében. Az elmúlt évben a 21:9-es monitorok piaci szegmense hétszeres növekedést ért el, és az eladott modellek többségét az LG termékcsaládjának tagjai teszik ki. A PC-monitorok piacával foglalkozó IDC Worldwide Quarterly PC Monitor Tracker szerint az elmúlt öt pénzügyi negyedévben a 21:9-es képarányú monitorok értékesítésében az LG volt a vezető világszerte.


„Nagy öröm az LG számára, hogy vezető lehet a 21:9-es képarányú monitorok nemzetközi és hazai piacán egyaránt. Az LG 2014 júniusában mutatta be hazánkban új, 21:9-es képarányú monitorcsaládját, ráadásul az LG volt az első a globális piacon, aki 21:9-es, 34 hüvelykes QHD felbontású monitort mutatott be” — mondta el Mr. Chung Hoon Kim, az LG Electronics Magyar Kft. üzleti megoldások divíziójának vezetője, majd hozzátette: „Idén a 21:9-es monitorokra helyezzük a fókuszt, ami az UM95-ös és az UM65-ös monitorokat tartalmazza. Erre az évre vonatkozó tervünk Magyarországon, hogy a felhasználók minél szélesebb rétegét elérve a 21:9-es termékpalettánkkal megtartsuk és növeljük a piaci részesedésünket a monitor szegmensben."

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!