Starcraft
  • Terensz
    #3242
    Nekem a moo már nem jön be. Pont arra a játéktípusra emlékeztet, amit már nem szeretek. Ha többedmagaddal játszod, csökkented az esélyét, hogy végig tudod vinni, mert a játékban ugyanannyi xp és pénz van mindig. Szóval tápolás, tápolás, tápolás, ... Ugyanaz az effect, mint pl. az Icewind Dale-ben vagy a Wizardry 7-ben. Persze a Wiz7-nek óriási stílusa van, meg annak ellenére, hogy 2,5 Mb az egész, azért több hónapig tápolódhatsz úgy, hogy mindig találsz valami újat, érdekeset. De azért egy karakter ott is bárkit leöl, meg sem tudják ötni, meg tízezreket sebez, kicsit túl is lép a végére a "félisten" státuszon. Ha "félistenes" játékot akarok, talán a legjobb a Planescape Torment. Ott hátborzongatóan jó a sztori, van 3 befejezés, meg a jellemedet bele tudod vinni a "Nameless One" karakterébe. Persze táp szempontjából a "törvényes jó" visz mindent, de azt nehezebb megtartani, mint bármely feladványt megfejteni. Ehhez képest a 10 évvel későbbi moomoo nekem kevés ahhoz, hogy annál a kb 5 óránál többet rááldozzak. Tormentet viszont végig fogom vinni mégegyszer, alkalomadtán, meg javaslom is. Meg asszem, lanom 2 mondat erejéig szóba is került.
    A Dota persze más :-) Ott azért korlátlan lehetőséged van szívatni a másikat, amit persze mi még nem finomítottunk ki. Jó játék mellett nem a hentről szólna, hanem a leleményes megoldásokról. Azért tök rossz lehet mondjuk köcsög Rikimaruval wardot rakni a secret shophoz, majd amikor valaki odamegy pl. tarackot összepakolni, az inventoryból kitett butterfly-t meglovasítani... Bunkóság a javából :-D De szerintem ebbe az irányba kéne a klán játékát tolni. Meg van egy csomó support-hero, amit még nem is nagyon ismerünk. Tegnap próbáltam a nerubian weavert. Tele tudod rakni láthatatlan élőhullákkal a pályát, látsz mindent. Ott a bloodseeker. 40% HP alatt lát mindenkit a minimapon. Ehelyett Light ursázik, mert neki 400% az atkspeedje, én ugye voidozok, tegnap a gép nem tudott kijönni a stunból, 2 cranium = 15% * 2 , plusz a saját 25% = 55% esély ütésenként. Mp-enként csaptam kb 4-et (MoM + csuka + hyper), és egy stun 2 mp-es... De onnantól már nem élveztem a játékot. Kronot nem is kellett használnom. Lammer ugye a Drow-val brútforszol... De szerintem nem a bruteforce és táp felé kéne menni, mert egy idő után nem lesz jó a játék. Supportolni kéne megtanulni, hogy 3 év után is a kezdeti lelkesedéssel tudjunk leülni, és ne járjunk úgy, mint pl ez a klán: (Ghostbear) Kegyetlen jól tolták 4 v 4-ben. Retölthetők a replay-ek.
    Poén: srác túlélt egy nuke-ot 5 hp-val, majd gyógyulás céljából hazafelé tartva a közösbe beírta: "5 hp :-)" Az ellenséges csapatban volt Zeusz :-D Amúgy tök furcsa, hogy 4 v 4, 2 tökmás klán, és mindenki tangoo-val és circlettel kezdett, majd Kelen, amint lehetőség volt rá, és az egész játék alatt a skillek domináltak, és nem pedig a buriza/butterfly/satanic. Nem azt mondom, hogy játsszunk így, de szerintem menjünk ebbe az irányba, hogy a játék még sokáig játék maradjon. Uff, én írtam.