• sure
    #169793
    Így van, a Schumacher érában a Ferrari technikai fölénye olyan szinten brutális volt, hogy ihaj. A Red Bull szárnyalása alatt (ha-ha-ha, micsoda metafóra!) a Vettellel megtoldott fölényük is nyomasztó lehetett, ha az ember nem nekik/az ő versenyzőjüknek drukkolt.

    SZVSZ bullshit hogy a Forma-1 népszerűsége csökken. Változik, lehet, hogy úgy tűnik, túl van szabályozva, de bizonyos szempontból meg soha nem lehet eléggé túlszabályozni ahhoz, hogy az emberi, mérnöki leleményesség, egy apró aero vagy olajégetési trükkel ne tudjanak gyakorlatilag behozhatatlan előnyökre szert tenni a riválisok ellen.

    Akik nézik, ezért nézik, ezért nézzük. Ezért nézik azok is, akik aztán minden Merci dominálta futam után jönnek fanyalogni, hogy de unalmas, ez volt az utolsó, satöbbi, satöbbi. Mert valahol ez normál emberi ésszel felfoghatatlan, hogy van a világon 10 ember, akiket ha ugyanolyan autókba ültetnének be, akkor konstans 2 tized másodpercen belül lennének a köridejeik egymáshoz képest, a maradék tíz meg talán 3-5 tizedre is lenne egymástól, steril teszt körülmények között. A technikák közti különbségek adják azokat a "súlyos" 2-3 másodperc/környi hátrányokat a többieknek. Technikai sport. Főként erről szól. Aztán persze ott van a "politika" meg az intrika a háttérben, de ha valaki csak a futamokat nézi meg, ez valahol tök mellékes, ez ugyanúgy megvan az úszásban, a röplabdában, a teniszben, talán csak a futballban nem, mert az a legtisztább és legszentebb sport a világon ;)

    Szóval ja. Én személy szerint Kubicának drukkolok leginkább, hogy legalább egyszer dobogóra állhasson idén. De ha ő nem, akkor legalább Kimi :) Hiányoznak a bőbeszédű, mélyreszántó nyilatkozatai

    S ha már a Merci kell. hogy nyerje a szezont - akkor már inkább Bottas, húzza be ezt a vébét, nagyjából az utolsó esélye, aztán szépen vonuljon vissza a csúcson ő is.