• Macropus Rufus
    #3
    ezen mit kell csodálkozni? Az emberek nem azért néznek tévét, hogy pl. reklámokat nézzenek. Itt már nem arról van szó, hogy a műsor folyamot itt-ott megszakítja a reklám, hanem a vég nélküli reklámfolyamot itt-ott megszakítja a műsor. És azok is milyenek?
    A mai fiatalokat nem nagyon köti le az, hogy egy filmbe 15 percenként 10 perc reklámot nyomnak, meg előtte és utána is 10 percet. A 80-as években mikor megjelent nálunk is a parabola és vele együtt a műholdas adás, eléggé furcsa volt, hogy egy filmben 1 reklám van. Igen egy. Kb. félidőbe. Ebből lett a filmenként alsó hangon 4-5 reklám. Én is lemondtam a tévé előfizetésemet. Nem nézek évek óta tévé adást. Vannak előfizetéseim film csatornákra és ott azt nézek amit éppen akarok, és nem azt amit a tévé társaság a pofámba nyom(na). Ezzel a tévék nem fognak tudni versenyezni, szóval lehet, hogy hamarosan a klasszikus tévé adásoknak befellegzett.