• kvp
    #69
    "Ez teljesen életszerűtlen, a helyhezkötött infrastruktúrák szervizelése nem mindig úgy néz ki, mint a filmekben, hogy odamegy 2 szakember és minden eszköz meg alkatrész van náluk és 1 óra elteltével már meg is oldottak bármit."

    Ha egyetlen ceg kezeli a rendszert akkor igy is megoldhato. De ha tobb kell, akkor szepen lassan megoldjak, mint manapsag amikor valamiert elszakad egy internet gerinc es 3-4 ceg is kimegy egyszerre megjavitani. Tovabbra is azt gondolom, hogy a teljes lakossaghoz kepest nagyon keves embernek kell kezi vezerlesu markologepre vagy emelkosaras kocsira jogositvanyt szereznie.

    "Arról meg ne is beszéljünk, hogy mi lesz ha valami szűk, forgalmas helyen történik valami üzemzavar a háttérinfrastruktúrában, esetleg valami elkezdi a szenzorokat zavarni / blokkolni / masszívan beszennyezni és beáll emiatt hosszú órákra - fél napokra egy város forgalma."

    Erre nemreg volt pelda San Francisco-ban. Egy ido utan kimentek a ceg emberei es egyesevel elvittek a kocsikat. Ha a jovoben mar nem lesz kezi vezerles a jarmuben, akkor melle allnak es kabelen vezerelve lepesben el tudjak vinni vagy ha mozgaskeptelen, akkor trelerrel. Most csak par tucat onvezeto auto allt be ugyanabba a keresztezodesbe, de ha tobb ezer teszi, akkor nem par ora lesz a kitakaritasuk hanem par nap. De ez egyetlen nagytokest vagy politikust se fog zavarni, nekik van alternativajuk, nem kell a foldon kozlekedniuk. Amikor viszont mukodik a rendszer, akkor akar 50%-al is javithatja a forgalom atereszto kepesseget es 100%-al csokkentheti a dugokat. Tehat vagy minden sokkal jobb vagy minden all. Ha 99%-os rendelkezesre allas lesz, akkor evi 3-4 nap teljes leallas meg belefer, ha a tobbi nap mukodik.

    "Nincs itt akkor ellentét köztünk, oldják meg pl. Pesten a közlekedést ahogy jól esik az ottaniaknak (BKV, bicikli, önvezető autó, görkorcsolya, vízálló elektromos roller, gyalogososzlató egykerekű rohamdroid), de a vidéket meg hagyják békén úgy ahogy az ott jól működik. Legfeljebb nem járunk majd oda, a cégek kiköltöznek emiatt, a lakók is örülnek majd, hogy az élhetetlen tömegsűrűség kezd emiatt fellazulni, tök jól jár mindenki."

    A lenyeg az, hogy az automata autok foleg autopalyan tudnak sokat javitani a fogyasztason es a forgalom surusegen, mivel kepesek konvojban haladni, kis kovetesi tavolsagokkal. Viszont ennek alapja az, hogy senki ne hasznalhasson kezzel vezetett autot a napi forgalomban, ahogy most sem szabad felhajtani lovaskocsival vagy kombajnnal egy autopalyajara.

    Az atmenet valoszinuleg ugy fog kinezni, hogy eloszor csak az autopalyakra nem hajthatnak fel kezi modban az emberek, aztan a varosokba sem, aztan mar a videki kis utakra sem, majd amikor mar minden lakott terulet le van feldve az onvezeto halozattal, akkor onnantol mar nem lesz kezi vezerles a jarmuvek nagyreszeben es amikben meg van, azokban is letiltjak az onvezeto rendszer hataran. Offroad-ozni a foldutakon meg lehet majd a regi kocsikkal, csak benzin nem lesz hozzajuk, aztan szepen lassan kikopnak onnan is a kibocsatasi szabvanyok miatt.

    A WEF dontese alapjan a videki eletmodot ugyis meg kellene szuntetni es pl. Hollandiaban mar tiltakoznak is ez ellen a gazdak, pedig egyelore csak a videki alattenyesztes kivezeteserol szuletett dontes, a szabadfoldi mezogazdasagi termeles teljes leallitasa es a szantofoldek nemzeti parkka alakitasa csak 2030-ra varhato. De persze ez csak egy osszeeskuves elmelet, amit soha nem fognak a gyakorlatba atultetni. A hivatalos media hivatalos velemenye pedig az, hogy csak militans extremistak tuntetnek.

    Termeszetesen erre se tudok masok altal is hitelesnek elfogadott linket mutatni, de itt van egy megbizhatatlan oldal:
    https://www.westernstandard.news/news/dutch-farmers-protest-threaten-to-grind-nederlands-to-a-halt/article_df01b7f8-fbca-11ec-9a5d-4b325f133558.html

    "The farmers' protest was triggered by a government proposal to cut the country's emissions of pollutants like nitrogen oxide and ammonia by 50% by 2030. Some provinces will need cuts of as much of 95% in emissions in order to to comply with European Union rules on reducing nitrogen pollution.
    In order to reduce emissions of ammonia, farmers will also require a near 30% reduction in the number of livestock.
    In a statement this month, the government said, "the honest message is that not all farmers can continue their business.""