• defiant9
    #61
    @Dodo55:
    "Ez most így van, de a 90-es, 2000-es években volt akkora egészséges és túlszabályozásoktól mentes verseny a tömegtermelt cuccok között, hogy a minőségük és tartósságuk sokkal elfogadhatóbb volt a mai átlagnál."
    Mi az hogy elfogadhatóbb? Illogikus kijelentés, amit elfogadnak annál nincs elfogadhatóbb, olyan van hogy minőségibb+drágább. De mivel az emberek inkább az olcsóbb kommerszt fogadták el, így azt gyártják nekik tömegtermelésben, erre van igény.

    "Pl. egy átlag nagyvárosban 10 perc a városhatár, onnan még 5-20 perc országúton egy csomó agglomerációs település"
    Tehát az autópályáról nem tudsz mit mondani, így azt inkább ignorálod. Látod már mi a gond a primitív vitakultúráddal?
    Másrészt napi fél óra nyereség is bőven elég indok arra hogy önvezetőt használjon valaki. Illetve igen, épp a legkritikusabb területek problémáját kell megoldani, nem pedig úgy csinált mint te hogy inkább félrenézel.
    Budapesten és Pest megyében húsz éve még együttvéve 2,83 millió ember élt, ám tavaly ez a szám már felment 3,04 millióra.
    Mindennek tetejébe az autóvásárlási kedv egyre csak nő. Ahogy emelkedik az életszínvonal úgy bővül a kocsi-tulajdonosok köre is. Emiatt Közép-Magyarországban a kocsik még az embereknél is gyorsabban sokasodnak
    A felállás a jövőben pedig minden bizonnyal csak romlani fog. Hisz Magyarországon az ezer főre jutó autók száma hiába emelkedik folyamatosan, még most sem olyan magas, mint mondjuk Nyugat-Európában. Az Eurostat legutóbbi számai szerint Olaszországban több mint 660 autó jut ezer lakosra.
    Ez az arány nálunk az egyik legalacsonyabb az unióban: 2019-ben itthon ezer főre 390 kocsi jutott. Viszont ez a szám folyamatosan emelkedik.


    @kvp:
    Állításod:"A jelenlegi hivatalos terv ket lepesbol all. Egyreszt szepen lassan lecsokkenteni azok eletszivonalat akikre mar nincs szukseg
    , masreszt lecsokkenteni a teljes lakossag letszamat."
    Az ezt alátámasztó idézeted lenne:
    At the same time, as the economists Erik Brynjolfsson and Andrew McAfee have pointed out, the revolution could yield greater inequality, particularly in its potential to disrupt labor markets. As automation substitutes for labor across the entire economy, the net displacement of workers by machines might exacerbate the gap between returns to capital and returns to labor.
    Megpróbálhattál volna legalább az állításodhoz kötődő idézetet betenni. Tehát akkor ott tartunk hogy kijelntettél valami amit semmiféle dokumentumból kivett idézettel nem tudsz alátámasztani, így ez egy üres kijelentés. Az meg hogy a tőkések jobban gyarapodnak mint a társadalom többi rétege az egy 1000x elhangzott közhely.
    A valóság: az ipari forradalom óta az életszínvonal drasztikusan nőtt és nincs semmiféle terv a lakosság létszámának csökkentésére(ennek ellenére ez nyilván nem egy korlátlanul fenntartható ráta, de 'spontán' úton is normalizálódhat). Egyre többen vagyunk, egyre tovább élünk, egyre tanultabbak vagyunk, egyre kisebb a mélyszegénységben élők aránya.

    "Lenne meg 1001 link, de szinte senki nem olvassa vegig azokat sem amiket ide berakok."
    Mivel te magad sem tudsz belőlük olyat idézni ami alátámasztaná a konteóid.