• repvez
    #3
    Az igaz, hogy ez még nem teljes onállo vezetés, de sztem még mindig joval több mint bármelyik másik gyárto ajánlani tud . hiába mondják , hogy level 2 és 3 szinten tudják , de egyik sem tud enynire "önálloan " vezetni mint a tesla megoldása.
    Egy egyszerü sávtartót nem tudnak ugy megoldani, hoyg ne kacsázzon a sávok között vagy felismerje, hoyg hol vannak a tányleges sávok.
    Pont ezért hasontalan az összes, mert a felfestést nézik és nem látnak elöre és nem tudják a GPS-el kombinálni azokat, Igy hiába van sávtartó, ha pár 100m-en belül ki be kapcsolgat attól függöen, hogy van e felfestés az uton vagy látja e egyáltalán illetve, hogy ha van sáveltolás vagy leágazás akkor észrevegye, hogy melyik a sáv.

    De arra jo , hogy a PR-ba beletegyék , hogy tudja.

    Ezzel szemben azért a Tesla megoldása fényévekkel jobb és használhatóbb.

    Az meg megint csak a bulvár sajtó, hogy felkap mindent, ami negativ a Teslával kapcsolatban, de nem mondják el, hogy hány legyártott autóra jut egy kigyulladás vagy ,hogy annak mi volt a kiválto oka. Föleg nem hasonlitják ,össze, hoyg a hagyományos autók közül mekkora a hasonlo eset. Mert ugye a BMW is ki szokott gyulladni, de azt valahogy nem érzik, olyan nagy bajnak. És a régi autogyárak még mindig nem innovativak, egymástol veszik át a különbözö featuoket és nem lehet olvasni, hoyg na ez vagy az , most azátn kitalált valami ujat és jobbat a másiknál, részben ez fáj nekik amikor a teslárol meg azt olvassák, hogy ezt és ezt tudja, lehet, hogy nem tökéletesen, de még mindig jobb mint a semmi.

    ÉS azt is kár azért elhallgatni, hogy sokminden azért lassu ,mert nem aktiválhatják egyböl, meg kell várni a jogi vizsgálatokat és engedélyeket, hozzá és csak azután kerülhet ki a szoftverbe, már lehet évekkel korábban is elérte volna a mostani szintet ha nincs ez a korlátozás