• Agyturbinikusz
    #82
    Egy Boing 737 felszálló sebessége ~200km/h, ha annál lassabban megy akkor max a kifutó utáni részt tudja felszántani.
    Ha 250km/h -val megy akkor meg semmi nem történik, felszáll biztonságosan.
    Ebből következik amit írtam, és ez igaz a levegőben is, addig a pontig, míg a levegőhöz képest hangsebesség alatt marad.
    A Mglev rendszerű vonatra is pontosan ez igaz, a sebesség növekedésével, nő a biztonsági faktor, a mágneses tulajdonságok és a fluxus változás sebessége miatt.
    Ezek a megoldások segítik elkerülni a drasztikus lassulást.
    Minden éremnek 2 oldala és egy kerületi pereme van.
    Sok esetben optimális a kerületi peremén egyensúlyt tartani, csak az a rendszer mindenre érzékeny.
    A 2 stabil állapot amikor a lapján fekszik, kevésbé érzékeny a külső behatasokra.