• defiant9
    #58
    "Vagyis ha az út mellől kivesszük pl a tereptargyakat"
    Tehát a településeken bontsunk le rengeteg épületet és objektumot, a városokonlakott kívületenekenl kezdjünk grandiózus tereprendezésbe, fakivágásokba, stb. majd építhetünk akár a versenypályának megfelelő bukótereket gumifalakkal, ez kétségkívül csökkentené a balesetek súlyosságát, csakhogy irdatlan lenne a költség vonzata. Képzeld csak el hogy egy autópálya mennyivel drágább lenne ha 3-4x szélesebbre kellene csinálni. és mondjuk a felüjáró pilléreket eliminálni kellene. Tehát ez egy életszerűen nem kivitlezhető koncepció.

    "hogy a sebesség legyen csökkentve egy adott szintre ahol nem okoz gondot a hirtelen lassulás."
    Kérlek add meg mégis milyen sebességtartományra gondolál. Eddig 5 km/h-t írtál, ami valóban drassztikusan csökkentené a haláleseteket is, csakhogy ez már jóval a kerékpár sebessége alatt van tehát kb. fel is számolnád a személygépjármű alapú közlekedést. Egyébként tőled függetlenül vannak ilyen törekvések, pl. 90 km/h helyett 80 km/h. Ilyen mértékű nagymértékű csökkenés azonban nem várható.

    "Akkor miért is ne kérdőjelezzem meg?"
    Tehát szerinted a sebességkorlátozásra a lázadás lennne a logikus reakció, de a megoldásod hogy még erősebb korlátozást vezessenek be. Magadnak mondasz ellent.