• repvez
    #5
    ez igaz, de ha ez igy látszik, akkor már a rajzasztalon az ötletelésnél meg kelljen , hogy bukjon a koncepcio és nem szabadna eljutnia akár egy "végleges" Promocios CGI videoig föleg nem egy fizikailag megmutatható neadj isten vezethető prototipusig amit az autoszalonokon be lehet mutatni.

    A vásárlok és a piac csak arra kelene reagálni , hogy ami valoban fejlödés és hasznos.
    Mert hiába mutat valamit rész featuret ami tetszik a közönségnek, ha az nem használható a mindennapokban és teljesen ujrakell tervezni az egészet és az már nem fog anynira tetszeni mint az eredetileg kigondolt ,de a teljes auto már használhatatlan .

    A másik,meg, hogy összehasonlitani egy autot egy kötött pályán mozgó forgalom mentes AI által vezérelt metroval egy kicsit fura , egy autonál nem lehet olyan egyszerüen megoldani , mint ahol csak lényegében a megállás és elindulásra kell figyelni, mert minden más adott .Nincs kereszt forgalom nincsenek akadályok az uton váratlan helyzetek .
    Mig egy kocsinál rengeteg ilyen van, vagy csak egyszerüen olyan napja van a sofőrnek, hogy aznap vezetni akar , ilyenkor jo lenne ha megmaradna a lehetőség arra, hogy átvegye az irányitást.

    Majd 50-100 év mulva mikor már lesznek olyan emberek akik már ugy szulettek, hogy nem láttak már kormányos autot, nekik már nem fog ez a featur hiányozni és elhagyható lesz