#26
az ilyen emberek komunikácioja meg nem érvelés hanem kötözködés.
Onnan lehet öket felismerni, hogy az olyan embereknem a monsdandojában akinek legalább van véleménye elgondolása valamiről abban csak belekötnek letaghadják az állitásait - ami nem biztos, hogy igaz -, de nem irják le a saját visioját elképzelését.
Csak a tagadás van és ez áll szembe egy lehetséges elképzeléssel.
ÉS igen elismerem, hogy vanank benne hibák pontatlanságok, mert ha nem lenen akkor nem csak egy ember lenne a sok közül.
ÉS azért is lehet beleköttni, mert csak leirtam ami épp az eszembejutott , nem csináltam elötte hatástanulmányokat és levezetéseket kitérve minden lehetőségre.
Pont erre valo lenne a forum, hogy normális PÁRBESZÉDDEL formáljuk egymás tudását és felfedjuk, hogy mi mindenre lehet gondolni amire a másiknak eszébe sem jutott , de az nem azt jelenti, hogy hülye lenne vagy ne tudná, csak épp akkor abban a pillanatban nem gondolt rá nem akart olyam mélységbe belemenni .
KVP: azzal egyetértek, hogy az önvbezető autok majd egymással megosztják az adataikat és egymást követve azonos távolságra fogják követni egymást, abban viszont nem , hogy ez a távolság ilyen kicsi lenne.
Mégha a jelek késleltetés nélkül átjutnának egyik kocsobol a másikba még akkor is ott vannak az önvezetéstől független környezeti és machanikai késleltetések amiket mind számitásba kell venni .
Gondolok itt a különbözö gyártók eltérő fékhatására a gumik tapadására az autók muszaki állapotásra az utviszonyok különbségére a kocsik között.
És azt én sem értem, hogy miért nem csinálják a mélygarázokat , egy egy uj épitkezésnél amikor amugy is kiássák az alapot akkor ahol ez kivitelezhető a talaj miat oda ugyan akkora alapterületen lehetne mélygarázst tenni.
Ott vanank a SPAR ,Tesco és a bevásárlo áruházak , ahelyett, hogy elötte egy parkolot lebetonoznak ott lehetne akár park is anélkül , hogy kevesebb kocsii tudna megálni a boltnál.
És akár csökkenthető lehetne a városok ut menti parkolását is ilyen modon amivel a baleseteket lehetne megelözni.