• kvp
    #25
    "Kiemelkedően jól keresnek nem probléma nekik tömegközlekedni."

    En svajci nagyvarosnal csak Zurich-bol tudok kiindulni, de ott ha valaki a helyi hevvel jar (sbahn), akkor is a helyi allomasig kell az auto. Elektromos auto es dedikalt alagutak eseten akar a belvarosig is mehetnenek vele. Hatalmas elonye, hogy ha esik nem kell ernyo es nem kell atszallni eloszor a vonatra, aztan a palyadvaron a helyi tomegkozlekedesre. Nem lakhat mindenki a belvarosban. (azaz lakhat, de az Hong Kong-i suruseg lenne)

    "Utak helyett zöld terület. Ja őrültség."

    Ha el van asva az ut a park ala, akkor ez talajszinten teljesen realis. Meg Budapesten is meg lehetne csinalni. Hatalmas elonye, hogy a boltok kiszolgalo forgalma is a Fold ala kerul. A floridai Disney World-ben megoldottak pont igy.

    "Most akkor mire is fejlesztjük az önvezetést?"

    Lakott teruleten, nehezen belathato helyeken az onvezeto autok lepesben (4-5 km/h) jarnak. Miert? Mert ok helyesen latjak a helyzetnek megfelelo sebesseg fogalmat a kreszbol. (szuk utcaban, ketoldalt parkolo kocsik eseten max. lepesben mehet kozepen a forgalom)

    "Elég egy váratlan esemény és kamionnal vihetik a hullákat."

    Mint minden nagysebessegu vasuti baleset eseten? A 10 centire meno kocsik kb. egy railjet vagy ice kocsijainak felelnek meg es ugy is mukodnek.

    "Szerintem autója a jövőben is lesz mindenkinek akinek csak futja. Emiatt abban se vagyok biztos, hogy a benzines autók eltűnnének. Az elektromos kocsiknál sok még mindig a bizonytalan tényező. Az elektromos hálózat egyenlőre kevés hozzá, az akkumulátorok legyártása nem egyszerű és olcsó dolog, a tűzoltóknak is speciálisan kell rá készülnie továbbá jelenleg eszméletlen drágák."

    Szerintem a benzineseket eloszor nem tamogatjak, aztan buntetik (kitiltjak a varosokbol, aztan a lakott teruletekrol es az autopalyakrol), aztan meg nem lesz hozzajuk benzin.