• dyra
    #24
    "Ha van penzem onvezeto autora, akkor nem fogok masokkal tomegkozlekedni."

    He he :D A Svájci kollégáimat kérdezd már meg erről. Kiemelkedően jól keresnek nem probléma nekik tömegközlekedni. A városaik meg irigylésre méltóak kevés kocsi sok hely.

    "Ha elektromos az auto, akkor siman bemehet a varos hatraban egy alagutba es csak kiszallok az irodaepulet parkolojaban a leszallasi ponton, az auto meg elmegy magatol valami minusz X-edik szinti automata toltore."

    Jobbat mondok! Tömegközlekedsz és az irodád előtt hatalmas park van futópályákkal, éttermekkel, kávézókkal és egyéb rekreációs létesítményekkel és szépen elsétálsz a metró vagy a buszmegállóig. SCFI lenne mi? Utak helyett zöld terület. Ja őrültség.

    "Ertem, hogy van egy par ember aki szeret vezetni, de ha minden jarmu teljesen automatikus, akkor az autok az autopalyan 130 mellett is mehetnek 10 centire egymastol kilomteres sorokban, nem lesz belole rafutasos baleset. "

    Nem mehetsz. Elég egy váratlan esemény és kamionnal vihetik a hullákat.

    "Az automata autok fontos szempontja, hogy feltetelezik, hogy az emberek megprobalnak elejuk lepni, mig az emberi vezetok tobbnyire feltetelezik, hogy nem lepnek hirtelen elejuk. Aztan ha megis, akkor elutnek valakit. "

    Több országban szó van arról, hogy lakott területen belül 30-ra csökkentik a megengedett sebességet. Én ezzel maximálisan egyetértek. Egyrészt tömegközlekedés, másrészt ha véletlen elütsz valakit radikálisan növekszik a túlélési esélye, továbbá kisebb zaj és porszennyezés. Most akkor mire is fejlesztjük az önvezetést?

    Szerintem autója a jövőben is lesz mindenkinek akinek csak futja. Emiatt abban se vagyok biztos, hogy a benzines autók eltűnnének. Az elektromos kocsiknál sok még mindig a bizonytalan tényező. Az elektromos hálózat egyenlőre kevés hozzá, az akkumulátorok legyártása nem egyszerű és olcsó dolog, a tűzoltóknak is speciálisan kell rá készülnie továbbá jelenleg eszméletlen drágák.