• dyra
    #22
    Nyugat? Éppen lakosságban előz, afrika, ázsia, lassan dél amerika is. És hát lehet, hogy csorók de ha 2 millárd emberből mondjuk csak 500 millió úgy él mint mi és abból 200 meg úgy mint a németek akkor az már egy az UNIÓ-val majdnem egyenértékű piac. És akkor mennyi ilyen térség is van?

    Szóval hidd el van az a pénz, hogy az autókat nem csak a príma utakra fogják tervezni.

    Az optimalizalt forgalom az úgy fog kinézni, hogy tömegközlekedés. Nemá majd mindenki behajthat az önvezető autójával a sétáló övezetekbe miközben már nálunk is elindult arról a beszéd, hogy valahogy le kellene csökkenteni az agglomerációból érkező forgalmat mert a városban az autók miatt egyszerűen nem lehet létezni.

    Ezt a sofor baromságot meg hagyjuk. Nagyon sok embert ismerek aki szeret vezetni. Nők között is. Eltudod magad foglalni? F*szom a telefont meg a laptopot nyomogatod eleget akkor mivel tudod magad lekötni? Az autóvezetés egy frankó dolog. Egy 8 órában szellemi munkát végző ember alig várja, hogy mást csináljon mint a gép előtt rohadni. De nem csak a szellemi munkások vannak ezzel így (napi 30 - 40 kilométert vezetek esetenként 300 körül, zenét hallgatok figyelem a forgalmat frankón elvagyok, az igaz a dugókat mindig próbálom kerülni, nem akarok a kocsiban is dolgozni nem is fogok).

    Szóval személyesen utoljára írom le mert már unom ezt a témát az emberek nem fogják átadni a volánt egy gépnek.

    Persze lesz egy szűk réteg aki a YouTube-n ezzel fog menőzni de az átlag nem fog lemondani az autóvezetésről.
    Utoljára szerkesztette: dyra, 2022.01.10. 08:19:18