• hillman
    #4
    Vannak játékok ahol több a realitás és van ahol kevesebb. A mechwarrior sorozat egészében testrészre számolja a sebzést. Ha szétlőjük az egyik lábát akkor sántikálni fog és már nem tud szaladni. Ha a másikat is akkor elfekszik és vége. Ha hibátlan az összes többi része akkor is. Ha szétlőjük a kezét akkor azzal se ütni se lőni nem fog tudni.

    Megemlíteném még a totalwar sorozat (korábbi) részeit ahol a fáradság , a morál, az időjárás, a terep, a képzettség és a vezér is számít. Minél nehezebb fokozat annál szigorúbban veszi ezeket. Veryhard-on a csaták többségét a fáradság és a terep kombinációjával minimális harcérintkezéssel meg lehet nyerni. A medieval2-ig manőverezés és a terep kihasználásával harcérintkezés nélkül is visszavonulásra lehetett kényszeríteni az ellenséget. Azóta(a sorozat újabb részeiben) az utolsó alakulatig értelmetlenül is támad.Ahelyett hogy rendezetten visszavonulna és azon kéne küzdenem, hogy ne tehesse.

    Igen ennyi kell, hogy leírjak egy játékot. Az elmúlt 10 évre így is van 50+ játék ami megütötte a szintet. Tiszteletet érdemelnek azon cégek amik lehetővé teszik demo segítségével, hogy eldönthessük akarunk-e vele játszani.
    Jó, hogy ennyi féle játék van így mindenki megtalálja az elvárásainak megfelelőt.