• kvp
    #3
    A hamburgi vonal egy magaspadlos, harmadik sines, rovid allomastavos, kocsinkent 3-3 ajtos gyorsvasuti rendszer, a 3. sin miatt teljesen zart palyaval. Ugyanolyan mint nallunk a 2-es es 3-as metrok felszini szakaszai. De ha ranez az ember a cikk tetejen levo kepre, akkor ez elsore latszik, meg a google-ben sem kell rakeresni semmire.

    Tehat tovabbra is allitom, hogy ugyanolyan kornyezetben telepitettek ugyanazt a Siemens biztosito es vezerlo rendszert, amit a magyar 3-as es 4-es vonal kapott. Csak a nemet megoldas osszesen 4 megallo egy kulvarosi reszen, probakeppen. A nemet vasut nagyon le van maradva a vilag fejletebb (ertsd: kelet azsiai) reszehez kepest.

    ps: Azert mielott valaki csipobol tamad legalabb erdemes megnezi mirol beszel... (tehat meg egyszer: magasperonos, 3. sines, zart palyas, a varos alatt metroalagutban halado vonalrol van szo, amin hagyomanyos vasuti szerelvenyek nem jarnak, csak eppen tortenelmi okokbol sbahn-nak hivjak, igy a cikk cime helyesen magyarra ferditve az lett volna, hogy: Uzembe allt az elso hamburgi onalloan, de emberi vezeto felugyelete mellett kozlekedo metro az egyik vonal felszini szakaszanak egy kis reszen)