• kvp
    #1
    Ez a Siemens rendszer mukodteti nallunk a 4-es metrot, ugyancsak teljesen automatikus uzemben, viszont mar jopar eve vezeto nelkul. A vezeto altal felugyelt automata uzem pedig a 2-es es 3-as metron is mukodik, a 3-ason evtizedeken at meg a regi felig digitalis francia rendszerrel. Szoval vilagujdonsag, csak itthon mar par eve hasznaljuk.

    Az egyetlen gond jelenleg, hogy ha vannak felszini atjarok a vonalon, akkor embernek kellene beavatkoznia, ha azok nem szabadok, uganis ez a funkcio nincs automatizalva. Na most az erintett 4 megallonyi szakaszon a hamburgi vonal kvazi magasvasutkent mukodik, tehat garantaltan semmi nem fog a vonat utjaba kerulni. (ahol talajszinten halad, oda jo magas keritest huztak) Ehhez kepest a budapesti 4-es metron a teljes vonalon teljesen automatikus es mar vezeto sincs a jarmuveken.