• Tetsuo
    #9
    A vezetési élmény szerintem egy Maybachban vagy egy Rollsban csúcs, a sportkocsikban bazári. Oké, elhiszem, hogy valakinek az teszik, meg azt hívja "vezetési élménynek", hogy benzinszag van, meg gumiszag, úgy ordít a motor 10 cm-re a hátától, hogy nem lehet beszélgetni, pattog az autó a murván, a padkán vagy kisebb bukkanón elakadna; mindamellett, hogy közvetlenebb a kormányzás meg a gázadás, kevesebb a gépi beavatkozás.
    Nekem élmény olyan autót vezetni, amit nem kell feszülten figyelni, a kis hibákat korrigálja, bekanyarodik, ahogy kell, hajózik, nem reagál túl egy óvatlan mozdulatot sőt, tartja a távolságot, sávot vált magától és közben masszíroz az ülés, Beethoven szimfoniájában a leghalkabb részletek is szépen hallatszódnak.

    A Ferrari egy kapitalsta cég. Jövőjét a piackutatás eredményei határozzák meg szerintem. Ha felmerül a lehetőség, hogy csődbemenek, vagy profilt vált, akkor profilt fog váltani.