• kvp
    #8
    Japanban kei car-oknak hivjak oket es tobb van beloluk forgalomban mint rendes autobol. Ennek a kinai jarmunek a design-ja is japan ost mutat. A par evvel ezelotti (2003-as) Suzuki wagon R sorozatra hasonlit, a "teljes meretu" nagytestver a plus-os sorozat itthon is nepszeru volt.

    Kinaban is kulon autokategoria, viszont a maximalis sebesseguk miatt felmehetnek a varosi autopalyakra is. (elonyos, ha pl. csak a varos szeli lakopark, az iroda es hazafele a tesco kozott kell vele ingazni) Napi munkabajaros kocsinak tokeletes, ha ket dolgozo van a csaladban ket ilyen autot is tarthatnak es otthon csak egy 240V-os konnektorba kell bedugni este, masnapra tele van. Kenyelmesebb mint a tomegkozlekedes, csak az arat kell valahogy lent tartani. (pl. lehetne afa es sulyado mentes)