• repvez
    #4
    ja már kezdik a felfuttatást a hypnak , aztán majd ez is olyan lesz mint a cybepunk.

    Meg mindig mennek ezek a nagy PR szövegek, hogy ilyen jo lesz meg olyan jo lesz aztán a végén ugyan azt a sablon szart kapjuk már évek óta.

    Mikor jöttek az első többmagos CPU-k, akkor az volt a mantra, hogy ezzel uj lehetőségek nyilnak, meg mert az egyik mag csak az AI, a másik a hangot a harmadik a fizikát tudja majd számolni.
    Aztán, most itt vagyon tizenmagos procikkal és jo ha 3 magot használnak belöle , azok se külön feladaton.

    Aztán ott voltak a külön fizikai számolású kártyák és a neuron kártyák , azokból se lett semmi.
    Az elso BF és COD ugyan olyan scriptelt karakterek vannak fix viselkedéssel mint a legujabb kiadásban
    Az ARMA2-2 nál is volt ilyen , hogy az NPC majd ugy fog reagálni ahogy mi viselkedtünk és az szerint fog segiteni, aztán a megjelent játékba , meg fixen kaptál 2 válasz lehetőséget és ugyan ugy történt minden minden alkalommal.

    Ha már mindenbe az AI-t akarják beletenni, akkor legalább valami hasznát is lehetne venni neki. Az ilyen nyilt világó játékoknál ahol városi környezetben autók is vannak, oda miért nem tesznek vele egy önvezető autó softver tanulási lehetőséget?
    A játékidő alatt a sok millió kilométert tudna vezetni az AI és minden szituációval találkozna, hogy meghozza a megfelelő döntéseket , és ott a játékos lehetne a zavar a rendszerben ,mert pont ök nem tartanák be a szabályokat igy azt is meg tudná tanulni, hogy viselkedjen olyan helyzetben amikor nem minden szabályosan történik. vagy ha egy balesetet el kell kerülni azzal, hogy elrántja a kormányt akkor meg tudja tanulni, hogy melyik a nagyobb gond, elütni a gyalogost vagy neki menni a másik kocsinak.