• repvez
    #4
    nem értem a fejlesztőket, hogy miért olyan irányba indulnak el az önvezetéssel, hogy egy központi adatbázisosba tárolt információ kell az autónak, hogy tájékozódni tudjon. vagy olyan ami ha megváltozik akkor megáll a tudománya.

    A GPS-nél is ez a probléma, ha nem frissitik a térképet akkor nem tud navigálni az újonnan elkészült útszakaszon.
    ÉS lássuk be nem is nagyon elvárható, hogy a legkisebb eldugott porfészekre vezető utrol legyen adat.
    Az optikai érzékelők, meg este rossz látási viszonyok között kilöve.
    A lidar szintén ködbe nem az igazi.
    Az összes ilyen vezetés segitő pont akkor nem tud segiteni amikor a legjobban kellene a sofőrnek, éjszaka és rossz látási viszonyok között.

    És mikor majd önvezető lesz akkor azért elvárható lenne, hogy ne csak ott találjon el ahol van felfestés tábla meg hasonló dolgok, hanem ugy mint egy átlagos ember, hogy mindig tudja, hogy hol van hova akar eljutni és oda hogyan tud eljutni és az uton maradni, függetlenül, a kocsi gyártójhátol az adatbázis frissitésétpé vagy a környezettől.

    Ez a füld alá radarozás megint csak időpocékolás mert egy csötörés vagy utkarbantartás után , lehet frissiteni az adatbázist, ennél még a GPS is jobb, mert ott ha a nyomvonal nem változik akkor bármit csinálhatnak az uttal meg tudja mutatni, hogy merre van a cél.