Középkorral kapcsolatos játékok amelyek nem KCD, de külön topikot nem biztos, hogy érnek
  • b-type
    #207
    3. térképen nyomom a történetben, eddig:
    Kicsi HoMM ott van rendesen, jó zene, eddig jó történetvezetés, jó a hangulata,..de hogy minek kellett hozzá a pixel grafika azt nem tudom. Nem zavaró, pláne nem bosszantó...talán még hozzáadott értéke is van a hangulathoz. De jobb lenne láthatóbb, felismerhetőbb grafikával. Mindegy.
    Van pár dolog amit szokni kell, ha HoMM vonalról nézzük akkor egyértelműen barátkozni kell a kezdő csatatérkép/helyszín milyenségével:


    Ez olyan hogy néha dob akkora b@lf@sz kezdőképernyőt hogy ihaj.
    Aztán ugye a varázslat az olyan 'rage'-szerű nem HoMM2-3. ..és nincs várakoztatási lehetőség az egységeknél, nincs védekezés....vagy cselekedsz vagy kihagyod a körből az egységet.
    Sztem ezt igazán betehették volna, meg is írtam már nekik.
    Szóval a játék sztem tök jó, és jót lehet vele játszani, de aki HoMM felől közelíti meg, mert ahhoz nagyon sok átfedés van, az taláűn úgy érzi mint én...a f@szért nem lehetett már akkor jobban hasonlítani hozzá :DDD
    Így kicsit Eador, kicsit HoMM, kicsit AoW de még nincs összeforrva.