• repvez
    #47
    Megint csak azokat a dolgokat szűröd le amibe bele tudsz kötni vagy ami a szád izének megfelel.
    Itt nem csak a súlyról beszéltem így a példád is sántít, az utasokkal.
    A tesla S-ben a 2 motor 375kw és 195 kw teljesitményüek és ha 32 kg al számitjuk öket akkor nem csak 32 kg ot sporolsz hanem 195kw-ot is ami azt ne mond, hogy nem számottevó az aku teljesitményéhez , vagyis igy nem növelné a hatótávot.
    és a gyártáshoz használt anyagokkal és ujra tervezéssel lehetne még csökkenteni a sulyt amivel már a mostani autók súlyára lehet lemenni és igy hamár 700-800km-t elérsz már akkor is ugyan ott vagy mint a mostani kocsikkal, nem kell kompromisszumot kötnöd a távolsággal , ahogy már most se nagyon, mert egy átlagos benzines kocsival se mész el 700km-nél többet egy tankkal.


    A griden meg mit nem lehet variálni? ha a folyamatos használathoz a gyárakat és fontos létesitményeket hagyod csak rajta akkor azoknak elég a mostani erömüvi kapacsitás .
    Az olyan helyeket ahol nem fontos vagy nincs szügség az éjjeli áramhoz oda meg lehet telepiteni sziget öüzemü megujjulókat akkumlátoros támogatással.
    Egy jol méretezett helyen igy nem okozna semmi problémát a gridnek, és este egy kisebb falu vagy város nem fogyaszt anynit, hogy az aksik ne birnák 8 órát áthidalni nappal meg ujra fel lenne töltve.
    vagy csak a töltöállomások lennének önellátók ilyen szempontból.
    A lehetőségek adottak csak a megfelelő akarat és kivitelezés kell ami nem egyik napról a másikra történik meg , ezért van most probléma mert most átálllás folyamatában van minden.