• mrzed001
    #171
    "A modern forgalomszervezés lényege meg az autósok szándékos szopatása, hogy kevesebben üljenek autóba. Kevesebb sáv, kevés parkolóhely, behajtási és parkolási díjak, szándékos bottleneck, átvezető utak helyett kifelé terelők..."
    Valójában ez csak az orosz modell továbbfejlesztése. Az csak arról szólt, hogy bent tudjon menni a forgalom. Az új liberós elképzelés pedig arról, hogy annyira copassuk az autósokat, hogy a kedvük elmenjen a kocsikázástól. (csak a serpenyő másik felét felejtik el, hogy akkor meg kellene teremteni nekik az alternatívát helyette)

    De az átkosban is volt már gond. És direkt törekedtek is rá, hogy copassák az autósokat.
    Pedig akkor még volt egy ellenlábas banda is. Nekik hála a M1-M7 közös behajtója utáni rész sem 2x1 sávos lett.
    Egy ütőeret, áthaladó nagy forgalmú gyüjtő-terítő utat akartak M1M7, Erzsébet híd, Rákóczi, Kerepesi ...
    Na a Veres Péterig már nem jutottak el, az már maradt 2x1-es.
    De legalább a Hungária krt-at megcsinálták (FunFact: 120 évig tartott mire teljesen elkészült ... ).