• repvez
    #3
    Amugy egy átlag mozifilmnek kb annyi esélye van oszkárra mint maco jerüzsálemhez, amikre te hivatkozol az mind rovidfilm vagy valami müvészfilm.
    DE mondj egy olyan nagy járékfilmet ami bármely mozi vetitett és oscar esélyes volt?

    DE ne is legyen oscar jelölt , csak olyan ami esetleg megüti a külföldi mércét . Amugy nem értem, hogy miért olyan fontos az, hogy van e egyáltalán oscar, ami egy tulértékelt fos, mert ugy se az nbyeri a dijat aki tényleg kiemelkedőt csinál, hanem az aki az éppen aktuális politikai és társadalmi elvárásoknak jobban megfelel. (legalább is az utobbi idökben )

    És gondolom te az összes filmet láttad és ezért a te véleményed abszolut hiteles és senki másnak nem lehet véleménye .

    Ha objektiven nézi az ember az utobbi 20 év közönségfilmjei csak vigjátékok és olyanok ami az elvtársozást vagy valamilyen modon a politikát is belevitte a filmbe. a képi megvalósitásba a mozgások begyorsitása és a hirtelen a karakterre zoomoló képek a jellemzők,
    zimmerferi csinibaba, argo , megdönteni szabó timeát stb,

    A szinészek meg nem tudnak szerepet váltani, ugyan azt a karaktert hozza egy mi kis falunkba vagy egy játékfilmben vagy a szinpadon .
    Még egy filmet sem láttam itthon , hogy ugyan az a szinész hitelesen tudta volna elhitetni velem az egyik filmjében ,hogy egyszer egy gengszter másszor meg egy jó fiu vagy egy ugyetlen balek. Nincsenek itthon átváltozások, hogy egy kicsit is máshogy nézzenek ki a szereplök, se kosztumös se modern korban, de mégcsak olyan helyzeteket sem látni filmekben, hogy legalább a civil ruhán kivül bármi mást hordtak volna .

    Nyugodtan meg lehet cáfolni, de azok az operatőrök ,rendezők, maszkmesterek és CGI mesterek akik egy Terminátornál Predator,egy Avatarnak vagy egy majmok bolygóljában tudnak kimagaslót alkotni akkor itthon miért csak erre futja?