• defiant9
    #73
    Reális műszaki hiba pl. a defekt vagy motor leállás, ekkor elkezd lassulni a jármű ami infó tizedmásodpercen belül már a követő autóban lehet és az indítja is a fékszervót, ahogy a mögötte jövő is. Egy 10km/h sebesség vesztés 0.1mp alatt (ez 3G-s lassulás) esetén ez 30 centi közeledést eredményez. Az 50 centi egy gépi rakcióra még elég. Ehhez szuper AI sem kell, gyakorlatilag az autó elején lévő UH szenzorból jövő adatot egy komparálás után elég összekötni a fék/gázadással. A 0.1mp-el még megengedő voltam, simán futhat 100Hz-el is egy ilyen érzékelő ciklus. Ilyenkben a gépek jók, és az emberek rosszak, ezért vannak ráfutásos belesetek:

    A váratlan oldalirányú irányváltoztatás ami sokkal nehezebben védhető ki, ha nincs további menekülő terület. De a gép ebben is jó,ez látszik a Tesla-s videokban is hogy az oldaról jövő buta human kormánymozdulatokat is képes elekrülni ha van helye.
    Utoljára szerkesztette: defiant9, 2020.07.31. 16:43:12