• dyra
    #41
    "Ne mond, tényleg? Még jó hogy traktora a világ 85%-ának van évtizedek óta magunk bütykölgetjük. Lol. Én tartom hogy az önvezetés számára sem irreális az a piaci részsedés ami elektromos járgányok számára, erre van egybecsengő ellemzői szám is, ami persze ugyanúgy egy tipp, de tőled még ennyire sem fussa, csak a merev elutasítás."

    Öcsém csukott szemmel jársz a világba? Minden második háznak a garázsában van akna. Szerinted annak mi a funkciója? Hűsölésre használják az emberek mi? Tudom ez is valamilyen érvelési hiba. Belinkeltem neked egy cikket arról mi a probléma azzal ha nem tudod magadnak bütykölni és nincs pénzed a szervizre. Azóta ezen lovagolsz. Aztán A világ jövedelmi viszonyaira is hiába hivatkozok leszarod. Mintha nem is lenne ez a probléma, nyomod hogy majd olcsó lesz. De semmi nem mutat arra, hogy ez olcsó lesz. De te beleálltál. Okés nyomjad.

    "Továbbra sem vagy képes felfogni hogy szabadságot vásárolnak az emberek, te csak szemellenzősen azt látod hogy A-ból B-be hogyan lehet legoclsóbban eljutni, persze Dacia Logan-al úgy hogy végig markolod a kormányt. "

    Öregem Taxizhatnak is. De ha nincs lovéd értelemszerűen nem fogsz pedig úgy "szabadságot" vennének maguknak. Nem kéne tankolni, adókat fizetni stb..

    Na szerinted miért van mégis mindenkinek kocsija vagy szeretne? Azért mert el akar jutni könnyen gyorsan A-ból B-be akkor is ha csoringer. Őőőőőő

    "OK. Szerinted hány programozó mennyi munkájára van szükség egy ilyen szoftver létrehozásához?
    A Waymo kapcsán, aki egy nagy szereplő annyi tudható hogy SW/HW mérnökből 610-et alkalmaznak, ez nincs bontva. Legyen 305 SW fejlesztő. Fejlesszenek 10 évig, elején nyilván kevesebben voltak, egy videójáték(ami tisztán SW, nincs HW komponens) egy részét is fejlesztheti 100 ember több éven keresztül, és megengedtem hogy több része legyen(Final Fantasy kapcsán 16-nál tartunk), illetve egy nagyságrendi eltérést a két szám közt. A te állításod annyi hogy köszönöviszonyban sincs, ezt nem tudni mit jelent de vélhetően >2 nagyságrendi különbséget, ha az 1 nem volt elég."

    Ez már fájdalmas. Nézd már meg a fejlesztési költségeket. Nincs játék ami ennek akárcsak a töredékét felemésztette volna. Fogalmad nincs a feladat komplexitásáról.

    "Az autóipari innovációk terén vezető szerepet betöltő Toyota 2019-ben szinte felfoghatatlan összeget, 14 milliárd dollárt fordít kutatási és fejlesztési tevékenységének finanszírozására, amelynek 50%-át teheti ki az önvezető és összekapcsolt autók és az ezekkel kapcsolatos mobilitási szolgáltatások fejlesztésére fordított összeg."
    https://e-cars.hu/2019/07/04/a-toyota-a-fejlesztesi-koltsegeinek-50-at-tervezi-az-onvezeto-autokra-forditani/

    Még nem vagyunk az 5-ös szinten!

    ""Jó akkor mutass másik önvezető autót a jelenlegi piacról."
    Ja hogy te eddig a semmiről beszéltél, most hogy sarokba szorultál pedig abba menekülsz hogy tulajdonképpen nem is létezik a vita alapja ameddig nincs kerekedelmi forgalomban ilyen jármű. Erre miért csak most jösz rá, min vitáztál eddig? Szánalmas taktika."

    Aha tehát nem tudsz mutatni mert még nincs is. A Tesla se az, most egy valamiért fizetsz amit folyamatosan felügyelned kell és bármikor visszaadhatja a kormányt. Kurvajó lehet mikor a kedvenc pornódra recskázól és az a szar csipog vedd át a kormányt most.

    Felteszem újra a kérdést, próbálj meg válaszolni rá:
    "Tehát akkor TV kijelzőjénél nincs is igényed a javíthatóságra, de kocsiban lévő panelnél már igen?"

    A TV kijelzője az újabbak konkrétan nem javíthatóak főcserések. Olcsóbb újat venni. Veled ellentétben én már vittem TVét - Monitort szervizbe. Mit nem értesz azon, hogy gazdaságilag nem éri meg javítani? Ezt szeretnéd az autóknál is?
    Utoljára szerkesztette: dyra, 2020.07.12. 22:09:22