• dyra
    #26
    "Az ugye tiszta, hogy az optikai infos onvezetes hardverkoltsege minimalis? Ha jon egy kinai ceg, akkor csak egyszer kell ellopnia a nyugati szoftvert es fillerekert tudja gyartani az olcso kinai masolatot, mert nem jon ra az evtizedes kutatas-fejlesztes koltsege. Onnantol nem lesz felara az onvezetesnek es szinte biztos, hogy a kinai allam lesz az egyik elso, aki kotlezove teszi. Mert ott hiaba pattognak a lakosok ha nem tetszik nekik."

    Te a Norvég meg a Svácj és egyéb bezzegországokról beszélsz én meg a világ többi részéről. Nem fogunk egyet érteni. A szegényeknek (bele értve magam is) olyan autó kell amin magunk is eltudják végezni az alapvető karbantartási munkálatokat. Ha egy ilyen önvezetős szar bedöglik vagy meghibásodik, hozzá se fogunk tudni szagolni. Onnantól meg ketyeg a brutál mérnöki óradíj.

    Nézd meg mennyibe kerül egy 5 éves laptopba egy új alaplap ha egyáltalán találsz. Itt meg 15 - 20 éves autókról beszélünk. Jelenleg a magyar autók átlagéletkora 14,2 év.

    És rohadtul nem lesz népszerű egy olyan intézkedés, hogy Kis Pista östermelő nem tudja bevinni a piacra a portékáját mert a haszongépjárműve nem önvezető. Vagy Nagy Béla nem tudja ellátni a villanyszerelői munkáját mert a gépjárműve nem önvezető.

    Blődség amiket írsz. Illetve nem, a bezzegországokban biztos tuti lesz.

    Van ennek piaca biztos van a föld bolygón 1 milliárd ember aki ezt megtudja finanszírozni. Csak Ugye azon kívül még van 7 milliárd aki nem. Az szerinted nem piac?

    Ezt leszámítva biztos vagyok benne, hogy brutálisan megdrágítja az autók gyártását miért is lesz ez olcsó? Vezesd már le kérlek.