• defiant9
    #35
    "Vagy észre sem veszed "
    Csakhogy ez nem cáfolat az állításomra. Ha nincs érdemi válaszod akkor próbáld ezt elismerni, ne maszatolni.

    "gyárral ez majd megy lejjebb."
    Tehát jelenleg luxus kategórában van, és az egyszerű emberek vételi szintján nem valós alternatíva. Ennyi. Ismét buktál.

    "Az ugye ma is tud venni egy Zoe-t, egy Leaf ..."
    Az hogy bediézel valamit és arra reagálsz egy oda nem illőt azzal csak magadról állítasz ki szegénységi bizonyítványt. Olvasd el és gondolkodj hogy amit írtál az miért nem válasz arra amit beidéztél:
    "A dyra féle egyszerű ember ma még éppen azt érzi hogy neki nem lesz ilyen luxi önvezetője, meg eleve nem is kell neki, kormányt akar és prüszköl ha el akarod venni."
    Az ugye ma is tud venni egy Zoe-t, egy Leaf ...


    Tényleg mintha egy elmeroggyanttal vitakoznék.

    "Ugyanúgy ahogy a dízelek kitiltását is."
    Ahogy mondtam van ilyen hatás, csak nem annyira szignifikáns amilyennek beállítod, bejelenteni egy tervet 10 éves távlatban más mint ténylegsen húsbavágóan bevezetni a korlátozást. Én egyébként támogatom a légszennyezés elleni küzdelmet. De a lényeg itt is az áron van, úgy kerül fel valami az egyszeri polgár választéklistájára hogy elérhető árú lesz, vagyis tesznek rá egy rakat kedvezményt, arra nem kényszeríthető senki hogy 20 millás autót vegyen, akkor inkább sokan mással járnak.

    "Plusz 1,5 misi is volt a különbség."
    Még mindig jelentősen elmarad az akkus felártól. Ez egyébként nem más mint kezdeti állami támogatás egyik formája, ami addig működőképes ameddig nincs sok ilyen jármű, ahogy elkezd fájni az adóbevétel kiesés amit a "tehetős" autósokra vetnek ki akkor megszűnik.