• t_robert
    #5
    Azért ez nem egyszerű kérdés. függ a játék jellegétől is. van amit konzolon lehet jól játszani más játéknál meg egy PC a praktikusabb. Máshol meg megfelel valami tapicskolos képernyő is. sok játékban meg annyira béna a képernyön tapicskolás, hogy elbassza a játék élményét. Mondjuk a a PUBG mobil változatában sokan elkövetik a hibát, hogy kapkodva messziről elkezdenek lőni pontatlanul. Így egy kis sebzést visznek be, ami egy dologra jó, hogy felhívják magukra a figyelmet. aztán az ellenfél kényelmesebben precízebben ráér megcélozni és pontos lövésekkel kiszedi. Két kézzel tapocskolva nem olyan egyszerű célozni messziről főleg kapkodva. rengeteg játékost löttem már le messziről hiába kezdett ő lőni előbb. De például PC-s változatban ez már korlátozottan igaz. ott sokkal precízebben és messzebbről lehet pontosabb célzást végezni és néha már csak a megölése tényét dedetktálja az ember azt se tudva hogy honnan kapta a lövést végül is. Vagyis olyan játékokban, ahol nincsen olyan szerepe a precisz célzásnak vagy mozgatásának gyakran jól ellehet bohóckodni egy mobil telefonon vagy tabletten is. Más játékokat meg eleve konzolokra találnak ki így a konzol vezérlőhöz alkotják meg a játék menetét. Szóval nincsen egyértelmű és univerzális platform. játék függő mit hol praktikus játszani. Na meg azért a mobilos verziok azért erős lebutitáson mennek keresztül a PC vagy konzoloos verzióhoz képest, mivel a mobil eszközök teljesítménye alatta marad . Nem mindegy, hogy egy natív proci kódra leforditott alkalmazás fut vagy valamilyen futattó környezeten keresztül fut egy alkalmazás(mondjuk egy JAVA futattó felület) más a teljesítménye a futó kódnak. Így a játszahtóság érdekében komoly lebutitásokat kell alkalmazni a mobil felületeken. Nem is szolva a grafikai környezetről és teljesítményről. Egy mobil eszköz grafikai teljesítménye nem versenyezhet egy konzol vagy egy PC dedikált grafikájával.