banner
  • alma2
    #384
    huh, szerintem nem en vagyok az aki nem ezen a vilagon el, lathatoan a ubisoft, meg a volt alkalmazottai :)
    egy szaros suzukihoz kapsz ket eves garanciat, ha barhol lerobbansz europaban, mar uton is a csere auto, kapsz egy telefonszamot ejjel nappal van valaki a vonal vegen aki segit a folyamatban. Ha varnod kell egy kicsit, akkor meg fizetik a szallasod. Ezek utan szerinted egy 100 millas autohoz mi jar aranyaiban? Meg luxuskurvat is kuldenek a csereautohoz. De maradva a konkret peldanal, bar mar nem volt dolgom az internet szolgaltatommal, ami szinten "luxus", de maradjunk mondjuk a tevenel par eve, de amikor 2 eve elment a net siman tudtam ELO szemellyel beszelni hetvegen ejjel. Aki vagy tud segiteni, vagy, nem.
    Arrol nem beszelve, hogy volt mar 4 munkanap azota, de teged idezve "aktivacios problemam" volt. Vagyis z ubisoft+ dekativaltak nekem hibasan, (a penzem meg addig is hasznaljak, mert vissza nem kaptam) vagyis hetvegen is vehetnek a faradtsagot az ugyfeluk problemaja megoldasahoz.
    Miert is vitatkoznek, ugyanazt mondjuk egy szanalmas fos a ubisoft supportja, ahol a vevo, akinek a penzebol zabaljak a bejglit, nem szamit.
    ui: es itt meg a klasszikus eloresorolas sincs igazabol, mert nincs kulonbseg a vevok kozott, ha a termeket nezzuk, vagyis nem tudok venni 100 millas jatekot, meg 1 millasat, es ezert az elobbinek jobban kinyaljuk a segget.
    Utoljára szerkesztette: alma2, 2021.01.01. 17:25:06