• Blage7
    #3
    Amikor elkezdtem a játékot, akkor sokáig olyan érzésem volt, mintha kihagytam volna egy epizódot e között meg a 2016-os előző rész között. Abban benne volt Dr. Samuel Hayden, nagyjából felvázolta, hogy mi történt, meg akárhova mentünk, elmondta hogy mi és miért, a játék végén pedig elteleportált minket valahova...
    Most meg hirtelen van egy nagy űrbéli erődítményünk, megjelent ez a csomó új karakter meg helyszín, kódex bejegyzések nagy harcosokról, titánokról, háborúkról, valahogy visszatért Vega is, és nem úgy épül fel egy pálya, hogy "ide meg oda kell menni, mert ott ezt meg azt kell csinálni", hanem oda mész valahova, találsz valamit vagy valakit és akkor egy kódex bejegyzésben elolvashatsz róla egy kis infót, meg az egész herce hurca után Vega pár mondatban beavat, hogy mire is volt jó az a pálya... Tudom hogy egy Doom játéknál nem éppen a sztorin van a hangsúly, hanem az akción, de ha már valamiféle lore-t akarnak kiépíteni, akkor szerintem lehetne ezt jobban is csinálni.
    Illetve a pálya dizájn érdekes néhol, pl. a második fejezet, Exultia: láva, forgó tűzoszlopok, lezuhanó platformokon kell ugrálni... Mintha egy Mario játékba csöppent volna az ember.
    Ezektől eltekintve egyébként a játék hozza azt amit egy Doom-tól vár az ember, úgyhogy aki csak egy pár órányi hentelős kikapcsolódásra vágyik, annak nyugodtan ajánlom.