• molnibalage83
    #25
    Hm... Szerintem nem.

    U-2 manual
    265 oldal pdf-en. 75 ezer láb a plafon, de csak csökkentett üzemanyaggal.

    Otthon van SR-71 manual, majd megmutatom. 90 ezer láb tája volt a vége a SR-71-nek. De átlagosan bőven 80 ezer láb felett ment, miközben az U-2 erőlködve megy 70 ezer láb fölé.

    SZERK. Itt is van használható, de otthon jobb diagramom van.
    Itt.

    Ahogy könnyebb a gép úgy megy fel a 85-90 ezer láb tájára. M.3.2-vel.

    A légvédelmi rakéta utolérés is hülyeség. Kérlek elolvasnád a légvédelmi rendszer HMZ fejezetet a HTKA-s anyagból, ami linkeltem? A Volhov rendszernél egzaksz HMZ diagramot látsz, hogy mivé satnyul a sebesség miatt a távolság paraméter és mi a hatása a zajzavar + hárompont rávezetésnek.

    Totális téveszméid és sztereptípiáid vannak a légvédelem működéséről is. Értem én, hogy láthatóan érdekel a téma, de orbitális lyukak vannak a tudásodban. INkább csak azt mondanám, hogy autóskártyás módon gondolkozol, de nem igazán tudod elképzelni a valódi helyzetek geometriáját. Ez tisztán látszik, amikor arról beszélsz, hogy "utolérni" a célt.
    Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.01.10. 13:01:43