• kalapos01
    #2
    Nem mondom, hogy nincs igazad, de a Netflixnél azért a profítabilitás nem értelmezhető az üzleti modell miatt, másrészt pedig sok filmet így vállal be Hollywood, ahogy írod, például a John Wicket is. De nem tudni előre, hogy mire fog rezonálni brutális módon a közönség, szóval bennük van, hogy meg akarják adni valaminek az esélyt.

    De azt aláírom, hogy ez (gőzöm sincs, miért) ilyen kategóriás. Nem láttam a filmet, de rémlik, hogy van benne két Will Smith. Ahogy a Looperben is valaki meg akarja ölni sajátmagát. És mindkét film 20 millió dollárral nyitott. Csak az egyik 30, a másik 130 millióba került. Nem mindegy.

    (Viszont tényleg adott a kérdés, hogy miért réteg egy Tom Cruise-os időújraélős film, ami ugyancsak csak 28 millióval kezdett. És miért bombasiker réteg egy Deadpool, egy Joker vagy egy Tűnj el. Egy negyedik falas, korhatáros, képregénycucc, egy bohócdráma, vagy egy szociohorror. Mind lehetett volna bukta vagy szolid siker, ezek viszont durrantak, és való igaz, hogy a 3 került annyiba, mint a Gemini Man.)