• molnibalage83
    #69
    Kiszámoltam. Szó nincs borzasztóan sok energiáról. Ez nem esik le neked hiába mutattam meg neked.
    Ezen felül megint megváltoztattad a számokat...

    Ha nagy teljesítménnyel akarod, akkor kurva drága a töltőhely.

    100 ezer autó
    1 kW teljesítmény
    50 kWh akksi és 40% szabad
    ------------------------------------------
    100MW töltési kapacitás
    2000 MWh kapacitás. Így sokáig fenntartható ez a kapacitáshoz képest, de ennek műszaki haszna 0.

    Ha felteszed, hogy akkor mindenhol gyorsabb töltés van (kurva drága)

    100 ezer autó
    10 kW teljesítmény
    50 kWh akksi és 40% szabad
    ------------------------------------------
    1000MW töltési kapacitás
    2000 MWh kapacitás. Hoppá, ez már csak fél órára elég...

    Az megvan, hogy 1000MW az micsoda nagyságrend? Ha ezt Bp belvárosi részén is szétdobod, akkor olyan tápkábeleket és trafókat kapsz, ami nem vezet be ma a városba...

    Nincs megoldandó probléma. Nincs ma ilyen a gridben, kb. szökőévenként. Képtelen vagy megérteni úgy látom.

    Hiába van nagy tárolókapacitásod, ha a TELJESÍTMÉNY kivétel belőle kurvára limitált, mert ha sok autónál ezt felnyomod, akkor igen hamar 6 kV-os betápos trafó kéne oda. Ezt nem érted meg.

    A fontos problémás bekezdésed tipikus rizsázás attól, aki nem műszaki ember, aki szerint puszta akarattal minden megoldható. Csak ez nem igaz. Mert tényleg összehozott az emberiség az adott korszakban kiemelkedően magas műszaki színvonalat, mint pl SR-71 és társai. Na, azokból mennyi is volt és mibe kerültek?

    Hasonló lépcső jön el, ha te kitalálod, hogy ma egy cellában te leraksz + MW kapacitásokat koncentráltan úgy, amire SOHA nem méretezték azokat. Mintha a meglevő csatorna hálózat igényét egyes végpontokon hirtelen meg kéne tízszerezni. Na, azt mégis hogyan...?

    Ne haragudj, de közölnéd, hogy mi a végzettséged és mivel foglalkozol...? Mert, hogy nem műszaki területen, abban egészen biztos vagyok...


    Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.10.11. 14:46:56