• molnibalage83
    #49
    A grid azelőtt is tökéletesen működött, hogy ilyen simításokat csináltak volna. Ez csak egy extra biztonsági layer, semmi több.

    A napelemes része a kommentednek blődség. Ez akkor lenne igaz, ha rohadt sok autó lenne és mindet rá tudnád dugni a hálózatra, ami nem igaz. Jelenleg nagyítóval kell keresned azt, hogy egy sima 1 fázisra és 4kW-ig ezt meg tudd tenni. A ma meglevő garázsok egyike sincs felkészítve arra sem, hogy az autók töredékénél ezt biztosítsad, mert nem úgy építették ki a villamos hálózatát a háznak. Mert 2005-ben (ott ahol én lakom), a kutya nem gondolt rá, hogy néhány konnektornál porszívóhoz kell majd. Már bánom, hogy a néhány héttel ezelőtti villamos munkáknál nem kérdeztem meg a szakit, hogy szerinte mennyi tartalék van a rendszerben...

    Ezen felül a nyári gradiens idején is, ha csak 100k autó van a hálózaton tölthető állapotban és azt vesszük, hogy a villanyautó pápái szerint az átlag autós otthon este mindig feltölti és csak ingázik, akkor úgy autóként 10 kWh-t sem tudsz belepakolni. Ez 100k autós esetén 1MWh áram. Ha lebasznak majd ide 7MWe naperőművet ez annak napi termelésének töredéke, amivel lehet simítani a gradienseket. Apró hiba, hogy az autók többsége pont akkor mozog, amikor a Nap éppen igazán rázendít és már nyugszik le. Talán megnézhetnél görbéket...

    Tessék, a német nyáron.

    Reggel 7 és 9 között épül fel a szinte 0-ról a csúcskapacitás 2/3-ig a cicc, amikor mozognak a kocsik. Ekkor kéne ezt topmítani...


    Mondom, te olyan szinten álomvilágban élsz, hogy szavak nincsenek rá...
    A téma alapjairól nincs fogalmad, amihez csak józan és, Google és középsulis fizika kéne, baszol számokkal gondolkozni, de az észt azt persze jó oköbarom módjára akarod osztani. Engem ez meg végtelenül irritál.