• molnibalage83
    #13
    Remek, akkor "csak" 3,5 tonnás az akupakk.... 3,5 tonna keróból egy ekkora gép a fél világot körberepülné...

    Ráadásul mivel a gép lassú és nagyon kevés loiter time-ra ad lehetőséget a töltése ennek pratikuma tart a nullához. Bp egyik kitérő reptere Bécs és Pozsony, ha gáz van. Ezek 180 és 220 km-re vannak Bp-től. Ennek a gépnek a max hatótávolságának a számottevő része. Ilyen feltételek mellett a valódi üzemi hatótávolsága, ha legalább 45 perces tartalékkal számolunk inkább 400-500 km táján van. Ekkora távon meg a vonat olcsóbb és gyorsabb is vagy autózni, mert nem kell kimenni a reptérre 2 órával korábban...

    Ezzel Bp-ről nem repülsz el Még Münchenbe sem. A 3 km-es repülési magassága LOL, mert az Alpokat nem lehet vele rendesen átugrani, meg kell kerülni. Ha magasabbra kell menni, akkor még inkább odaver a hatótávnak.

    Ha majd lesz kb. 2-3 kWh/kg akksi, akkor lenne talán valami racionalitása a villamos repkedésnek, de ilyen töltéssűrűség tudtommal fizikai lehetetlenség...

    Okkal vannak olyan üzemanyagok, ahol nem töltés energiáját, hanem a kémiai kötések energiáját használjuk fej.
    Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.06.30. 10:16:27