• Tetsuo #3
    Igen, ez is szerepet játszik, de ezen felül is úgy gondolom, hogy annakidején jobbak voltak a játékok.
    Ma történetileg és stílust tekintve nagyon primitívek a játékok. Főként bevált sablonokra épülnek, és egyre nagyobb (emiatt butább) közösségnek szólnak.
    Nincsenek nagy igényeim: Legalább egy normális tenisz-menedzser lenne valós játékosprofilokkal vagy egy Age of Empires, Colin McRae Rally mai megfelelője. Age of Darkness platformjáték hangulata már nincs meg egyik mai játékban sem.
    Hol az újabb stílusteremtő játékok? A Diablo esetében miért csak a grafikát fejlesztették, miért nincs olyan szerep vagy stratégia-játék, ami valós ismereteket ad át és nem hablaty az egész, illetve nem a 80-as IQ-hoz van igazítva?
    Miért nincsenek olyan AAA játékok, amik nem butítanak, hanem műveltebb lehetne tőlük a játékos? Már nem lehet kifogás a technikai kötöttség.