• mrzed001
    #104
    "A LIDAR nem nyom féket, a szoftver nyom ami azt érzékeli hogy akadály van a jármű előtt, de jellemzően nem satuféket hanem lassít"
    Magyarul a LiDAR szerint jelentős akadály van előtte az úton (nem tudja hogy betontömb vagy zacskó), ezért a rendszer satufékez.
    Mert igen sz-r lenne 130-al ráhajtani egy betontömbre.
    És ezzel semmi gond, ez logikus. Csak nem reális a mindennapi közlekedésben.

    "A füst/vízszemcsék szórják a lézerfényt is, pontatlanabbak lesznek az egyes pontok, csökken a hatótáv mert messzebbről már egyáltalán nem talál vissza a foton."
    Azaz ködben/esőben még annyit se ér, mint az optika.

    "Én a képen is ezt látom, az egyenes vonalak helyén egy sáv jelent meg, illetve ahol kellően sűrű volt a füst onnan semmi."
    Magyarán egy laza füstön sem lát át. Sőt, fizikai tárgynak érzékeli. Ködpamacs? SATUFÉK !


    "Az emberi szem más, illetve napellenzővel vagy a kezünkkel ilyenkor kitakarjuk a felkelő/lenyugvó napot"
    Két kézzel fogod a kormányt, nem napellenzőzöl :p
    Ha meg nem, akkor épp váltasz, kormányt fogsz ... és napellenzőzöl a harmadik kezeddel :p
    Tudod van (nap/vezetői)szemüveg, fényre sötétedő. Kameráknak is.

    "Az éjszakáról nem mondtál semmit ahol ráadásul most is az anyázás van amikor a szembejövő fényszórója miatt gyak. vakon kellene vezetni."
    Ismét csak lásd előző soraim, és ekkor sem vezetsz vakon.

    Mindenesetre ahogy látom a korábbi diagram alapján, csak USA-ba legalább 0,5 millió darabot adtak már el.
    És ... nem omlott még össze az USA teljes (ingatag) elektromos hálózata ...
    Rossz hír a tisztelt sötétzöldeknek :D