#104
"A LIDAR nem nyom féket, a szoftver nyom ami azt érzékeli hogy akadály van a jármű előtt, de jellemzően nem satuféket hanem lassít"
Magyarul a LiDAR szerint jelentős akadály van előtte az úton (nem tudja hogy betontömb vagy zacskó), ezért a rendszer satufékez.
Mert igen sz-r lenne 130-al ráhajtani egy betontömbre.
És ezzel semmi gond, ez logikus. Csak nem reális a mindennapi közlekedésben.
"A füst/vízszemcsék szórják a lézerfényt is, pontatlanabbak lesznek az egyes pontok, csökken a hatótáv mert messzebbről már egyáltalán nem talál vissza a foton."
Azaz ködben/esőben még annyit se ér, mint az optika.
"Én a képen is ezt látom, az egyenes vonalak helyén egy sáv jelent meg, illetve ahol kellően sűrű volt a füst onnan semmi."
Magyarán egy laza füstön sem lát át. Sőt, fizikai tárgynak érzékeli. Ködpamacs? SATUFÉK !
"Az emberi szem más, illetve napellenzővel vagy a kezünkkel ilyenkor kitakarjuk a felkelő/lenyugvó napot"
Két kézzel fogod a kormányt, nem napellenzőzöl :p
Ha meg nem, akkor épp váltasz, kormányt fogsz ... és napellenzőzöl a harmadik kezeddel :p
Tudod van (nap/vezetői)szemüveg, fényre sötétedő. Kameráknak is.
"Az éjszakáról nem mondtál semmit ahol ráadásul most is az anyázás van amikor a szembejövő fényszórója miatt gyak. vakon kellene vezetni."
Ismét csak lásd előző soraim, és ekkor sem vezetsz vakon.
Mindenesetre ahogy látom a korábbi diagram alapján, csak USA-ba legalább 0,5 millió darabot adtak már el.
És ... nem omlott még össze az USA teljes (ingatag) elektromos hálózata ...
Rossz hír a tisztelt sötétzöldeknek :D