• molnibalage83
    #23
    Ok, hogy jó típusjelzésre gondoltál, d a Szu-25 koncepciója alapvetően eltér. Elég nagy bugyutaság az a kijelentés, hogy rosszabb. Az, hogy más, az nem egyenlő azzal, hogy rosszabb.

    A Szu-25-öst alapvetően nagyobb csúcssebességre tervezték és nem egy feleslegesen nagy, igen hamar elavult gépágyú köré. A Szu-25 ágyújával is bőven ki lehet lőni a korszak APC/IFV-jeit.

    Az, ahogy a MANPAD alkalmazást elképzeled és extrapolálsz kifejezetten "káros". Azt sem tudom, hogy honnan szedsz olyan hülyeséget, hogy a Szu-25 csúcssebessége korlátozott lenne kis magasságban...

    Az A-10 is pont úgy leszedhető MANPAD-dal, mint a Szu-25, csak az A-10C már ritkán megy le alacsonyan, ritkán találkozott szembe - vagy talán soha dual seekeres Igla szintű MANPAD-dal és van benne MAWS.

    Szóval sikerült nagyon messzire extrapolálni igen pontatlan inputból. A Szu-25-nek valamiféle SEAD képessége is van, mert van H-25-nek anti-radar változata, az A-10-nek nincs,.

    Ezen felül az A-10C az már nem A-10A, nem ahhoz kéne mérni a '80-as évek közepi Szu-25-öst konfigot.