• defiant9
    #14
    "A parkoló robottargonca is csak úgy tud működni, ha programozva van az adott jelek követésére vagy külső kamerák jelét használja."
    Valóban, és? Jól láthatóan a targoncának nem sok köze van az L4/L5 önvezetéshez, erre alapozva butaság olyan állítást tenni hogy feladták az önvezetés koncepcióját. Ami itt 'várható volt' az a trollkodásod.

    Önvezetés során nem kell figyelned sem a padkára sem a forgalomra, ez már ma is így megy. Igen az active parking-nak nem feladata kitalálni hogy meg akarsz állni és fizetős-e a hely, és nem intézi el a fizetést sem helyetted, ez a te feladatod, arra viszont figyel hogy ne menjen neki a másik autónak, amire az emberek jelentős része nem képes ahogy arra sem hogy egyáltalán beálljon az adott résbe, az internet végeláthatatlan tárháza a parking fail videóknak.

    Az L4 önvezetés nem kívánja meg hogy minden lehetséges parkolóhelyet felismerjen a rendszer, a standard út széli/felfestett parkolókat kell ismernie. Ami viszont előnye a megoldásnak hogy kettéválik a parkolás és a ki/beszállás. A ház előtt kiszállhatsz majd az autó elmehet parkolni egy távolabbi(esetleg olcsóbb) parkolóba. Felszabadítja azon területeket amik most kényszerűségből parkolók, lehet a helyükre kerékpárutat, zöld sétáló zónákat létrehozni. Ez még nyilván a jövő, de minél hamarabb kezdenek az önvezetők elterjedni annál hamarabb érjük el, nem úgy működik a világ hogy majd akkor 20 éven át nem történik semmi majd hirtelen minden önvezető lesz a megfelelő külső támogatással. A magadfajták 19.9 évnél is csak kárognának hogy de hát nincs meg a teljes elektronikus lefedő térkép mert eddig senkinek sem kellett.