ATLAS
  • lammaer
    #350
    Én azért annak örülnék ha jobban figyelnének a játékosok visszajelzéseire, illetve belsőleg gondosabban balanceolnának dolgokat.
    Az zavart a legjobban hogy állandóan óriási változásokat csináltak, sokszor bejelentés nélkül. Amikor kihoznak vmit sokszor brutálisan OP, egyszer csak rájönnek (lehetőleg hetekkel/hónapokkal később) hirtelen rájönnek és a földbe nerfelik a dolgokat, sokszor rengeteg befektetett játékos időt kinullázva.

    Apró példa (hogy ne mindig a flyer nerf, BP nerf, speed nerf, generátor nerf legyen terítéken). Vaultok mérete: ugye eleve el volt cseszve hogy aaaaaaakora volt, de hát évekig nem nyúltak hozzá. Erre bejelentés nélkül, se szó se beszéd, egyik napról a másikra lefelezték a méretét. EZ tök jó. Csak éppen aki a bázisát úgy építette hogy a vaultok méretének volt benne szerepe (pl falként funkcionált), hirtelen egyik patchről a másikra ott lett egy használhatatlan bázissal ami tele lett lukkal...

    És ere mit irt egy wildcard admin a hivatalos fórumon: azért nem jelentették be, hogy megbüntessék a "csalókat", akik a vaultokat nem rendeltetészerűen használják....

    Aztán ott vannak a redesignok.. belekezdenek vmibe azt félbehagyják (lásd TLCk)

    Sokszor a kreativitást büntették ezzel a hozzáállással, ez a mentalitás jó lenne ha kihalna belőlük. De félek nem fog, mert az egész ark fejlesztés során pozitív változást nem mutattak ezen a területen...

    Na ezért nem hiszek amúgy az early accessben....
    Utoljára szerkesztette: lammaer, 2018.12.27. 13:24:14