• kvp
    #2
    Amerikaban meg lenne valami ertelme a kutatasnak, de Europaban ahol a robotauto robottaxit fog jelenteni (taxi arakon), mar nem igazan. Az idegenvezetos varosnezesben pedig a kilatas a fontos es a latnivalokkal telerakott ut, ami egy optimalis utvonalon mozgo panoramaablakok nelkuli taxibol nagyjabol 0.

    A szallasokkal kapcsolatban pedig nem veszi figyelembe a tomegkozlekedest, ami ugyebar amerikaban nincs, de pl. Europara jellemzo. Ahol van, ott ugyanugy hasznaljak a varosszeli szallasokat, mert be lehet jutni. Persze aki megengedheti maganak, hogy a belvarosban vegyen ki szallast az miert taxizna, vagy barmi mast ha csak kilep az ajton es ott van. Italfogyasztasnal ugyanez, ahol az emberek alapvetoen eddig se sajat autoval jartak, ott ez nem fog megvaltozni. Foleg ha a behajtasi dijak csak noni fognak a forgalom novekedese miatt, tehat ezzel a taxi dijak is. Vagy egyszeruen akkora a dugo (lasd: New York), hogy nem eri meg a taxi (robotbol sem), mert lassabb mint barmi mas.

    Tehat jok az otletek, de ahogy ma sem szoktak az emberek szandekosan taxikban aludni, ugy a jovoben sem varhato tomegesen, mert szinte biztosan olcsobban kapnak egy hasznalhato agyat barhol. (berelt autoban sem alszik szivesen az ember egy parkoloban, pedig ha mar ki van berelve tobb napra, akkor biztosan olcsobb mint szallodaba menni)

    A hajlektalanokat es egyeb nem fizeto utasokat pedig remelhetoleg a robottaxi cegek is ki tudjak szurni, mert ha nem, akkor varhatoan nem lesz forgalmuk. (es tenyleg agynak meg mellekhelyisegnek fogjak hasznalni a kocsijaikat) Ez az egyetlen "celkozonseg" akiknek vonzo lehet a taxiban vagy buszon alvas.